Avregistrerad Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 borde man inte vinna mer för spelen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 nej, och kan du sluta så onödiga trådar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 borde man inte vinna mer för spelen??? Det tycker jag iallafal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Snake också, man vinner ju bara 2p för 1500p i snakespelet. Och man kan inte få mera än 4p, för 1500+1500=3000. Och för 6p måste ha få 4500p vilket är omöjligt. Mesta man kan få är runt 3500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Om vi ska höja vinsterna så får vi lägga in så det kostar att spela spelen och då antar jag att det inte är intressant längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 ne precis poäng får man för inlägg spelar gör man för att dt är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Men Jail Brake är konstigt för mig Varenda gång jag kommer upp till 60 dör jag automatiskt,hur mycket liv jag än har :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Samma för mig, tror jag gör någe fel!! Men Tycker det är bra poäng, på DX ball liknande vad det nu heter, får man ju 10 poäng för 2000 spelpoäng, skit mycke ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.