Hoppa till innehåll

EON-ticket


Thunder
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad har man det till?

 

Jag har det på sapphire!

 

 

Med eon ticket kan man få nya bär och komma till southern island (alla kallar det för shoutheim island!) där kan du fånga latios eller latias lättare.(beror på om du har sapphire eller ruby)

 

Du måste ha blandat i hop nåt för man få inga bär (I alla fall vad jag vet) med Eon ticket! I så fall! Hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad har man det till?

 

Jag har det på sapphire!

 

 

Med eon ticket kan man få nya bär och komma till southern island (alla kallar det för shoutheim island!) där kan du fånga latios eller latias lättare.(beror på om du har sapphire eller ruby)

 

Du måste ha blandat i hop nåt för man få inga bär (I alla fall vad jag vet) med Eon ticket! I så fall! Hur?

jo du donald man får faktiskt nya bär som är väldigt starka det ska ni veta! :D :D :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad har man det till?

 

Jag har det på sapphire!

 

 

Med eon ticket kan man få nya bär och komma till southern island (alla kallar det för shoutheim island!) där kan du fånga latios eller latias lättare.(beror på om du har sapphire eller ruby)

 

Du måste ha blandat i hop nåt för man få inga bär (I alla fall vad jag vet) med Eon ticket! I så fall! Hur?

 

jo donald man får nya bär men jag vet inte vad dom heter gå in på www.seebii.net för att få veta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...