Thunder Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Skrivet 10 December 2003 Hur fick du rayqvara? :shock: Lös mer här men det hör inte till ämnet! http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1102
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Vad har man det till? Jag har det på sapphire! Med eon ticket kan man få nya bär och komma till southern island (alla kallar det för shoutheim island!) där kan du fånga latios eller latias lättare.(beror på om du har sapphire eller ruby)
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Vad har man det till? Jag har det på sapphire! Med eon ticket kan man få nya bär och komma till southern island (alla kallar det för shoutheim island!) där kan du fånga latios eller latias lättare.(beror på om du har sapphire eller ruby) Du måste ha blandat i hop nåt för man få inga bär (I alla fall vad jag vet) med Eon ticket! I så fall! Hur?
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Vad har man det till? Jag har det på sapphire! Med eon ticket kan man få nya bär och komma till southern island (alla kallar det för shoutheim island!) där kan du fånga latios eller latias lättare.(beror på om du har sapphire eller ruby) Du måste ha blandat i hop nåt för man få inga bär (I alla fall vad jag vet) med Eon ticket! I så fall! Hur? jo du donald man får faktiskt nya bär som är väldigt starka det ska ni veta! :D :D :D
Heaz Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 EON ticket Får man genom att skicka in spelet till nintendo.sen kan man fånga Latios/Latias.
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Vad har man det till? Jag har det på sapphire! Med eon ticket kan man få nya bär och komma till southern island (alla kallar det för shoutheim island!) där kan du fånga latios eller latias lättare.(beror på om du har sapphire eller ruby) Du måste ha blandat i hop nåt för man få inga bär (I alla fall vad jag vet) med Eon ticket! I så fall! Hur? jo donald man får nya bär men jag vet inte vad dom heter gå in på www.seebii.net för att få veta
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Hur får man EON-Ticket Jag kommer få min av nintendo iallafall! Läs mer här: http://club.nintendo-se.com/login/login.asp det kostar ju 199kr
senig Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 om du har AR så ska du ta Fusket som heter all key items 2 så får du eon ticket ( fusket finns redan inmatat på ditt AR om du har köpt det efeter 2001
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 EON ticket Får man genom att skicka in spelet till nintendo.sen kan man fånga Latios/Latias. fast man måste ju va medlem också...det är jag..=)
:Fuskaren: Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 vad ska man säga/skriva till club Nintendo för att få Eon ticket ?? :blink:
senig Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 du får väl säge " hej jag vill ha en eon-ticket kan jag få det"
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Du kan byta om du inte har råd :D Byta pokemon
Rekommendera inlägg