shacti Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 webbhallen har en butik ligger på karl adolfs gatan i stockolm tror jag jag köpte mitt via internet dt har bara gått två dagar sen jag beställde oich enligt orderstatusen på deras sida så har dom skickat dt vilket borde betyda att deras service är riktigt snabb beställde dt igår: 5 sep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 vart kostade vexx 329? webbhallen föresten webbhallen har väll en butik lr är det bara på internet snälla svar ! Webhallen ligger på internet. Men dom har ett kontor i stockholm... Det var väl rätt? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) webbhallen har en butik ligger på karl adolfs gatan i stockolm tror jag jag köpte mitt via internet dt har bara gått två dagar sen jag beställde oich enligt orderstatusen på deras sida så har dom skickat dt vilket borde betyda att deras service är riktigt snabb beställde dt igår: 5 sep. KOSTAR D INTE FRAKT DÅ?? på tal om webbhallen ett minneskort gc kostar 99 (1000 CA BLOCK) fast d va ju ju försig game gear märke menen då:... senfans d game gear kontroll 99 kr kabnske inte lika bra men den kan ju kompisirna ha om man möter dom Redigerat 6 September 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jovisst ja beställer du via postförskott (ett betalninsätt) så blir dt 69 kr betalar du med visa, mastercard och dom korten blir dt 39 kr frakten ligger på några dagar typ 5 ifall man beställer innan kl.15:00 glömde säga dt sry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg