0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Whatever.. Men vadå värdesätter mäniskor`????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Du säger alltid "Whatever" när du blir lite trängd.. Suck, jag har förklarat 1 miljon ggr (nej inte bokstavligt talat, men det känns så, man måste förklara allt för dig) fråga Chihuahua istället, jag är riktigt lack på dig och ditt tjafs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Men de tär mitt sätt att prata... Jag är riktigt lack på dig och dina blockningar utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Ja ditt sätt att prata tär verkligen på oss. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Tar verkligen på oss >_>(åååh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Men de tär mitt sätt att prata... Jag är riktigt lack på dig och dina blockningar utan anledning Omfg, du fattar verkligen inte själv varför jag blockar dig? För du är en pain in the ass som vägrar sluta babbla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Nu orkar jag f*n inte skriva i denhär tråden.. 0013, Ha ett hellvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 (Ness~ @ 09/09-2004 07:35:19) Men de tär mitt sätt att prata... Jag är riktigt lack på dig och dina blockningar utan anledning Omfg, du fattar verkligen inte själv varför jag blockar dig? För du är en pain in the ass som vägrar sluta babbla! kul för mig....GD: Neee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 okej, ännu en förenkling då. Menar du, seriöst, att du inte har något emot det som hänt? Att barn nu för tiden är så bortskämda? Då kan jag ju avsluta din mening, för det finns bara ett sätt att avsluta den. Barn nu för tiden är så bortskämda, så de förtjänar att bli instängda på en skola och behandlas som skit och även bli dödade. Är det så du menar? Förtjänade de det pga att barn enligt dig är bortskämda? Om inte, så hur i hela världen kan du skriva så här? Jag brukar inte bli arg på människor för deras åsikter, men nu går du över gränsen. Förstår du inte vad ett människoliv är? Bryr du dig inte om en eller annan blir dödad, så länge det inte gäller dig? Sätter du inget värde i en människas liv?? Om du fortfarande inte förstår vad jag menar, fråga dina föräldrar så ska de nog se till att förklara det hela för dig. Det här är inget att skoja om, om det nu är det du gör. Och om du menar allvar, så förstår jag inte hur du fick den uppfattningen. Ge dig, människor sörjer faktiskt det här. Det finns vissa gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Asså det är ju alvarligare när barn blir sånt där grejs för dom är ju mer bortskämda... Föresten bryr jag mig bara mig om om nån speciell person dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 är barn mer bortskämda? Så det är okej att döda oskyldiga barn, som inte kan rå för överhuvud taget vad som händer i deras familjer eller världen runt om kring? Snälla du, hur tänker du egentligen? Bryr du dig bara när nån speciell person dör? Du menar, att om någon verkligen haft tur och lyckats i livet, eventuellt genom att trycka ner och behandla alla illa, och lyckats bli kändis, då är det okej att bry sig. Men om det är någon av dessa som inte haft den chansen, som inte haft sådan otrolig tur i livet, dvs majoriteten av jordens befolkning, så behöver man inte bry sig? Man ska inte bry sig om en människa om han/hon inte gjort/är något speciellt? Är det så du menar? Isåfall skulle jag vilja att du talar om hur i hela världen du kunde få en sådan uppfattning. Vem lärde dig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Nej det är verkligen inte så jag menar.... Jag menar nån speciell person ajg känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.