Jellyfish Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Då har du aldrig sett en riktig superhjäte. Han klättrade på hus och slogs mot glassmannen. Norsk var han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Ja... Min mamma är norsk så jag vet vem han e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 då vetja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Det var nog spiderman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Note: glöm inte att tex. Bamse och Gustaf inte är superhjältar. det är dem vist bamse tramse starka bästa bamse :lol: Gustaf Gustaf räddar ådi.jag tycker Gustaf förut Spiderman men nu Gustaf och Sonic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Tore, Sasja & Patrik. Om hockeyspelare nu räknas. ;) Och ja. Patrik är Peters bror & Alexanders far samt som till Kjell "Garrincha" Sundström. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag Hadde Sailor Moon :D som superhjälte när jga var liten :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ahh... dem kommer jag ihåg. Följde typ serien när jag var liten. Men Spider-man är nog etta ändå... Så mänsklig och sårbar, superman var aldeles för klumpig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.