Jellyfish Skrivet 6 September 2004 Rapport Skrivet 6 September 2004 Då har du aldrig sett en riktig superhjäte. Han klättrade på hus och slogs mot glassmannen. Norsk var han också. Citera
0013 Skrivet 6 September 2004 Rapport Skrivet 6 September 2004 Ja... Min mamma är norsk så jag vet vem han e Citera
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Note: glöm inte att tex. Bamse och Gustaf inte är superhjältar. det är dem vist bamse tramse starka bästa bamse :lol: Gustaf Gustaf räddar ådi.jag tycker Gustaf förut Spiderman men nu Gustaf och Sonic. Citera
# 21 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Tore, Sasja & Patrik. Om hockeyspelare nu räknas. ;) Och ja. Patrik är Peters bror & Alexanders far samt som till Kjell "Garrincha" Sundström. Citera
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Jag Hadde Sailor Moon :D som superhjälte när jga var liten :lol: Citera
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 ahh... dem kommer jag ihåg. Följde typ serien när jag var liten. Men Spider-man är nog etta ändå... Så mänsklig och sårbar, superman var aldeles för klumpig.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.