Ratiasu Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 I en hemsida står att om man fångar Latias/Latios i Southern Island så håller dom i Soul Dew!Va använder man d te? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 soul dew gör så att latias eller latios sp.attak och sp.defense blir bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Är det ett item då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Japp, d e d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Och det är inte så dåligt heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 det visste inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jag hade 99 med action replay :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 hur får man eon ticket utan fusk?? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 :D de är svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 snälla PM:a mig och skrivt det snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilladam Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 jag har eon ticket på mitt ruby och sapphire så jag vet hur man gör. 1) mystery events: klara pokemon ligan och ta dej till petalburg staden (där din pappa är gymledare) prata med den svart håriga gubben brevid datorn och sej "mystery event is exiting" för då blir du medlem i mystery events. OBS! det spelar ingen roll om du skrivit något ord där förut. för att göra det lite lättare så har jag skrivit upp vilka ordklasser dom tillhör: "mystery"= conditions. "event"= lifestyle. "is"= endings. "exiting"= adjectives. 2) få eon ticket: du måste få tag få en e-reader, eon ticket scan kort och en link cabel för game boy advance och det är den svåra bitten för man kan inte köpa det i sverige, bara i canada och USA nästan, men om du vill ha de prylarna som jag själv har så kan du köpa på: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1e-15-...der-70-4he.html OBS! jag letade efter e-reader i tre dar och den hära köpte jag för den va billigast, men om den är slut så kan ni leta vidare. och eon ticket kan ni bara hitta på ebay men då kan det vara svårt att hitta men prova:http://search.ebay.com/eon-ticket_W0QQsokeywordredirectZ1QQfromZR8 eller kanske ebay säljer e-reader och eon ticket tillsammans, prova: att gå in på www.ebay.com och sök själv för dom kan ha ändrat sidan och då kan ni inte hitta något. och link cabel i alla spel butiker ( nästan) 3) fixa eon ticket och ta dej till southern island efter att ha fixat eon ticket ( på något sätt OBS! du kan sicka ditt spel till mej så fixar jag eon ticket och skickar till baka det, skicka bara ett e-mail på fuska.se eller [email protected]) så snacka med din pappa i petalburg gym så ger han dej eon ticket. flyg nu till lilycove för där tar du båten till southern island ( vet bara att det funkar att ta den båten från lilycove så prova inte slateport eller battle tower) huser är stort och blåt och ligger nere vid det röda tävlings huset. 4)hitta och fånga Latias/Latios! när du är framme så gå bara rakt fram, det är en liten ö så du kan inte gå fel! gå in i skogen för i det lilla samhället så ser du ett egg, gå fram till egget och prata med det. även fast du möter Latios i level 40 på ruby någonstans efter du har klarat pokemon ligan och Latias i level 40 på sapphire så möter du dom tvärtom! Latias i level 50 på ruby och Latios i level 50 på sapphire! inte 40! och om du fångar en av dom så håller den i ett item när du fångar den som heter soul dew= gör power bost på attack och.... jag tror det var defense. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg