Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om Bush vann är tveksamt, men president blev han iaf i fyra år till. Nu blir det väl spännande att se vilket land han bombar skiten ur för ingenting... Kanske vårat?

I Aftonbladet stog det om en forskargrupp som analyserats Bush uttalanden och de tyckte att han var på väg att bli senil. Så det så. Vita huset har dock avvisat det med kommentaren "Det är inte så."

Bush tal kan ju ibland vara bra skrivna, men det är ju för att det sitter någon snubbe som skriver alla hans tal. Men ibland hoppar ändå en groda fram ur hans käft... som exempelvis i min signatur.

76 i IQ stämmer visst, iallafall det jag har hört. Men sedan finns det något som kallas EQ också, som är så mycket viktigare. Det har med känslor att göra osv. Där lär väl Bush ligga på minus.

Han är en fet j*vla idiotjävel helt enkelt som spenderar miljontals dollar på bomber, när det dör barn i Afrika varje dag av svält. USA är Fet Mans mecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

Egentligen så var det smart av Kerry att ge upp eftersom han hade en underlägsen nivå . Inte för att jag hejade på Bush men efter den stora ledningen hade Kerry nog ändå förlorat. "Kom nu kechtup så går vi...".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du för Bush eller Kerry?

http://www4.svd.se:8080/cgi-bin/bushkerry/valguide.pl

 

Mitt resultat:

 

Du har mycket gemensamt med: Ingen kandidat

Du har ganska mycket gemensamt med: George W Bush (republikan) (75%)

Du har lite gemensamt med: John Kerry (demokrat) (68%)

Du har mycket lite gemensamt med: Ingen kandidat

 

Trots att jag var för Kerry i allmänhet, blev den jag hade mest gemensamt med Bush. (Åsiktsmässigt)

 

Nåja.

Jag håller ändå fast vid att Kerry borde vunnit.

 

Bush bombar sönder länder utan en riktig anledning.

"Stoppa terrorismen" kallar han det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har gemensamt med: Ingen Kandidat

Du har ganska mycket gemensamt med: George W Bush (Replublikan) (76%)

Du har ganska lite gemensamt med: John Kerry (Demokrat) (72%)

 

Jag är inte så fruktansvärt insatt i det här, efter dessa tester verkar det dock som att jag skulle gilla Bush mer efter mina åsikter..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte för Bush eller Kerry men jag kan lova att han inte är en krigsgalning som kommer att ge sig på Sverige villken minut som helst. Det fanns ju anledningar till att han (+ hundra till beslutade att det skulle bli krig). <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte för Bush eller Kerry men jag kan lova att han inte är en krigsgalning som kommer att ge sig på Sverige villken minut som helst. Det fanns ju anledningar till att han (+ hundra till beslutade att det skulle bli krig). <_<

Ja det var nåra som hållde med bush att det skulle bli krig men dem är rasister såklart.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...