Hjälpa Pffff ham dödar ju alla människor han förstör andras framtid.Tar oljan hahahahahahahahaha bara för att det har mycket bilar och att irak inte använder oljan va dem säljer oljan till dem andra arab länderna som inte har så mycket olja dem får hitta olja i deras egna fula grottor <_<jag kan inte förstå att ni hatar bush, tänk så här: vad har irak gjort för er? svar: INGENTING
usa har hjälp europa och sverige hur mycket som helst, det försöker rädda folket i Irak från saddams folk. Usa kanske det land med mest bilar i världen därför behöver de olja, irak använder inte oljan lika mycket ändå. att inte gilla bush e väldigt otacksamt det e nån slags hata bush propaganda här.
The Official Usa-election Thread!
Då är han klar där nere i mellanöstern eftersom saddam inte kan göra någonting där längre..hmm..undrar vilken republik han väljer att störta härnäst :Pjag kan inte förstå att ni hatar bush, tänk så här: vad har irak gjort för er? svar: INGENTING
usa har hjälp europa och sverige hur mycket som helst, det försöker rädda folket i Irak från saddams folk. Usa kanske det land med mest bilar i världen därför behöver de olja, irak använder inte oljan lika mycket ändå. att inte gilla bush e väldigt otacksamt det e nån slags hata bush propaganda här.
det där var det mest idiotiska jag nånsin har hört.. värre än 0013..jag kan inte förstå att ni hatar bush, tänk så här: vad har irak gjort för er? svar: INGENTING
Ja(Boiuthh @ 25/11-2004 00:00:04)jag kan inte förstå att ni hatar bush, tänk så här: vad har irak gjort för er? svar: INGENTING
det där var det mest idiotiska jag nånsin har hört.. värre än 0013..
Bush är en idiot. Han vill få monopol på världen, och störtarde Irak så han kan sätta till någon j*vla marionettpresident.
Störta USA, de har aldrig gjort något gott för världen.
Xade: Första kloka ordet på länge! ;)
Men krystal, argumentera lite istället då än att bara säga: "Nä, ni bråkar här så... jag drar!"
Jellyfish: När det inte finns någon vettig att argumentera med så är det lika bra att skita i det!
Jasså, men varför skiter du inte i det och fortsätter skriva?
bara jag som tycker det var rätt att Bush vann
Guggo: Motivera.
Krystal: Du för ju inga argument. Det gör jag, och många andra.
Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.
Hur vet du vad jag kan och inte kan ?!? :angry:Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.
Jag tycker att det var rätt att Bush vann för att han har gjort många bra saker (och några dåliga, men det gör alla )
till exempel Irak kriget: Det var helt rätt av Bush att gå in i Irak, även om det kunde ha gjorts på ett bättre sätt, för att undvika att civila blir skadade, men det var ändå rätt av honom, då hans mål var att störta Saddam Hussein och få slut på terrorn i landet....
ändamålet helgar medlen !
Kriget mot terrorismen är ett j*vla skämt, som alrig kommer att fungera. Tror du verkligen att USA någon dag komemr att "knipa alla?" Tror du att någon dag Bush kommer att säga "f*n vad skönt, vi har tagit alla. Ingen kvar."(Guggo @ 01/12-2004 18:29:25)Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.
Hur vet du vad jag kan och inte kan ?!? :angry:
Jag tycker att det var rätt att Bush vann för att han har gjort många bra saker (och några dåliga, men det gör alla )
till exempel Irak kriget: Det var helt rätt av Bush att gå in i Irak, även om det kunde ha gjorts på ett bättre sätt, för att undvika att civila blir skadade, men det var ändå rätt av honom, då hans mål var att störta Saddam Hussein och få slut på terrorn i landet....
Nej. Vad USA gör när de bombar, spränger och allmänt beter sej som de gör är att skapa mer o mer terrorister.
Dessutom fanns det inga terrorgrupper i Irak.
hur kan ni ogilla USA, så otacksamt... om det inte vart för USA hade vi alla varit under tyskt styre ju... usa vann kriget mot tyskland hade usa inte vart med hade hitler och nazismen dominerat europa, hur kul hade det varit...
jellyfish det är bättre att ta några terrorister än inga alls
vet nån om saddam ska dödas? hoppas det... det e också bra att arafat dog... hoppas det går bra för israel...
det e ju bara jag, 0013, krystal och geggo som verkar förstå hur det ligger till
Vi hade inte alls vart under tyskt styre. Ryssarna hade klarat det.
Och dessutom så hade de ju inte gjort ett piss om inte japanerna hade bombat Pearl Harbour.
Och man kan väl inte stå i tacksamhetsskuld hur länge som helst? Det är typ som att man inte kan tycka synd om judarna hur länge som helst (nu låter jag nazi :P), men så är det. Bara för att något har hänt en, eller att någon gjort nåt för en så kan man inte så i tacksamhet hur länge som helst.
Och det är f*n inte bra att Arafat dog! Det är Palestinas land ffs. Vaaaaaad har Israel där att göra överhuvudtaget?!
nej, men de stödde terror grupper, dessutom så kan män som saddam hussein styra ett land, han gasade ihjäl flera tusen invånare i eb by i norra irak, bara för att de till hörde shia muslimerna, och ni lkan väl inte påstå att det är rätt att döda flera 1000 människor bara för att de har en annan religion( och desutom är medborgare i hans land) så en man som torterar och gasar ihjäl sin egen befolkining måste vara allvarligt störd !!(Jellyfish @ 03/12-2004 13:20:34)(Guggo @ 01/12-2004 18:29:25)Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.
Kriget mot terrorismen är ett j*vla skämt, som alrig kommer att fungera. Tror du verkligen att USA någon dag komemr att "knipa alla?" Tror du att någon dag Bush kommer att säga "f*n vad skönt, vi har tagit alla. Ingen kvar."
Nej. Vad USA gör när de bombar, spränger och allmänt beter sej som de gör är att skapa mer o mer terrorister.
bli inte så sur ytterman alla måste få ha sin egen åsikt......
Ja, alla ska få ha sin egen åsikt. Jag tycker att bush är lika bra som saddam och viceversa (dvs. inte ett j*vla dugg bra). Båda är mördare enligt min åsikt..Och som Ytterman sa, USA hade aldrig hjälp oss om det inte hade vart för japanerna!
Bara för att Saddam är ett as så gör väl inte det Bush till något helgon(Guggo @ 03/12-2004 16:49:47)(Jellyfish @ 03/12-2004 13:20:34)(Guggo @ 01/12-2004 18:29:25)Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.
Kriget mot terrorismen är ett j*vla skämt, som alrig kommer att fungera. Tror du verkligen att USA någon dag komemr att "knipa alla?" Tror du att någon dag Bush kommer att säga "f*n vad skönt, vi har tagit alla. Ingen kvar."
nej, men de stödde terror grupper, dessutom så kan män som saddam hussein styra ett land, han gasade ihjäl flera tusen invånare i eb by i norra irak, bara för att de till hörde shia muslimerna, och ni lkan väl inte påstå att det är rätt att döda flera 1000 människor bara för att de har en annan religion( och desutom är medborgare i hans land) så en man som torterar och gasar ihjäl sin egen befolkining måste vara allvarligt störd !!
bli inte så sur ytterman alla måste få ha sin egen åsikt......
Ja, Saddam dödade hell lot of folk - han är ett j*vla svin.
Bush gick in i Irak, sköt barn och förstörde ett lands framtid. Dödade för oljan. Iraks barns blod driver USA:s mäktiga jeeps.
Xade: Men vad USA gör när de attackerar terroristerna är ju att skapa mer o mer terrorister. Läs vad jag skrev, tack. Skjuter man en kommer två nya. Det är ju faktiskt för att USA beter sej som ett par j*vla svin sm terrorismen existerar.
Nu när Arafat är död kommer det bli inbördeskrig. Inte bra.
("Heja" Palestina. Israel är USA:s marionetter)
Kan inte låta bli att stanna kvar på den här tråden fast jag tröttnat på vissa uppstudsiga typer!
Ytterman: det är bra att folk minns vad som hände zigenarna,judarna, sjuka, svarta m.m. Det som hände får aldrig glömmas och det kommer att hända om folk slutar tycka synd om dem. Det som hitler och nazityskland gjorde går inte att jämföra med Bush´s krig dom är inte det första landet som har haft ett mindre krig. Jag kan mycket om det som hände under Hitlers tid, om man läser boken om Zigenarna under förintelsen så kan man inte annat än hata nazister. Jag blir rasande bara jag ser en ny nazist!!!!!!
Terron måste bekämpas på något sätt och krig kan vara den enda lösningen. Allt som man läser om i media är inte sant det fans nog fler själ till att U.S.A gick in i Irak (inte bara oljan). Om alla skulle hata land som krigade mot varandra, då skulle det inte finnas något land kvar att tycka om.
Själv är jag väldigt förtjust i U.S.A och det står jag för det har varit min dröm sedan jag var mycket liten att flytta dit och det tänker jag oxå göra!!!
Tänk efter varför är Irak så bra igentligen, alla här verkar ju tycka det!!
och till sist om inga människor dör blir det fel i naturens kretslopp och det är nog så jorden kommer att gå under. Nu kan ju läkarna till och med rädda bebisar som har dödliga sjukdomar innan dom ens är födda, är det rätt????