Jo dem vill att kriget ska fortsätta.Fuel vadå talibanistan, rasse vad är det fel på muslimer om jag hade känt dig så skulle det inte vart riktigt roligt för dig. !!!!!!0012: bara därför är dom väl inte rasister! :blink:
The Official Usa-election Thread!
vad skulle jag lära mig?En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.
Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?
Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt?
Du ignorerar ju stora delar av mina inlägg, jag tar det som om det är för svårt för dej att svara på för att du helt enkelt inte vet så mycket om det du snackar om.(0013 @ 15/11-2004 08:25:40)En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.
Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?
Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt?
vad skulle jag lära mig?
Du borde ha lärt dej att:
- Inte Spamma lika mycker
- Vara trevligare
- Föra argument för det du säger
men jag fick ju inga varningar av dig >_>
0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det.
Amerikanerna e absolut inte rasister för att dom fortsätter att kriga, man kan undra om du verkligen vet betydelsen för ordet "rasist". Om amerikanerna vore rasister så skulle det inte finnas färgade i U.S.A men det gör det ju och det finns ju en massa andra folkslag i U.S.A och då kan dom ju inte vara rasister. <_<
Holland var det.0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det.
Amerikanerna e absolut inte rasister för att dom fortsätter att kriga, man kan undra om du verkligen vet betydelsen för ordet "rasist". Om amerikanerna vore rasister så skulle det inte finnas färgade i U.S.A men det gör det ju och det finns ju en massa andra folkslag i U.S.A och då kan dom ju inte vara rasister. <_<
Dessutom så finns det rasister i Sverige också, även om det bor människor från alla slags kulturer här.
Sverige är inte rasistiskt för det.
Samma sak gäller USA.
Det finns säkerligen rasister i Irak också. <_<
det bor ju människor av olika folkslag i nästan varenda land i världen <_<
Anledningen till att det finns svarta i USA är ju för att de blev ditagna som slavar, och piskades och behandlades som djur. Är inte det rasism tycker du?0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det.
USA förtrycker ständigt svarta, inte alla amerikaner givetvis men själva chargongen, och det är förjävligt. Varför har då aldrig en svart man blivit president? (Eller en kvinna?) Jo, för att USA är ett j*vla skitland som spelar en dubbelmoral och skickar missiler med 'Freedom' på.
Sverige är också ett j*vla rasseland. Fyfan. Det är det flesta länder, istort.
0013: Det spelar ingen roll av vem som du får varningarna. Vi disskuterar mycket i vårt personliga forum, så man kan säga att du har fått den av alla. Alla tyckte att du skulle få en varning. Sedan vem som ger dej den spelar ingen roll. Du kommer no att få en till, om du inte skärper dej. Och du, försök att svara på det jag skriver om du nu vill vara med i disskusionen. Snälla.
så du vill att jag ska gå off topic alltså
ok då
Föresten vet jag om att ni Moderatorer och admin har ett personligt forum så du behöver inte glänsa över det >.>
NEJ. Jag vill att du ska bli mer ontopic. Läs det jag skrev. Jag 'glänsde' inte över vårt personliga forum, jag bara sa att du är en av de som disskuteras mest i "Avstängnisämnet", så SKÄRP DIG.så du vill att jag ska gå off topic alltså
ok då
Föresten vet jag om att ni Moderatorer och admin har ett personligt forum så du behöver inte glänsa över det >.>
Dessutom så skiter du i att debatera på det jag skriver, utan kommer med kommentarer utan grund. Men även detta sista stycke får jag nog inget svar på. Eller?
nej men vi snackar ju om rasism och mig och inte nåt om röstningen så vad ska ska jag svara på?
Exempelvis...
"En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.
Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?"
Det finns mycket mer också...
Hur menar du? SOm den första?Trångsynthet! En andra revolution i USA kan visa sig nödvändigt! Vem har gett dig rätten att dissa andra bara för att du tror på något annat?
I Amerikanska Revolutionen så hade de ju som måtto "Join Or Die".
Vill du att det ska bli så att dom dödar dem som är emot revolutionen igen?(om det nu händer)
Men USA kan ju hantera sina kärnvapen.... Om T.ex. nåra vanliga Irakiska medborgare får tag på några kärnvapen i Irak och inte vet hur man hanterar dem kan dom ju spränga Irak i bitar... Men Amerikanerna verkar ha full kontroll över sina Kärnvapen verkar det som iaf
Hur ska du ha det nu 0013?
Kan USA hantera sina kärvapen lr inte?
I början av inlägget så skrev du att de kunde hantera dem och i slutet av inlägget så skrev att dom itne kan hantera dem.
oj jag råkade skriva lite fel >_>
Jag tror inte att alla från olika kulturer bor i ett land som t.ex U.S.A för att dom blev dit tagna för flera hundra år sedan, folk flyttar ju ditt hela tiden. Men min åsikt är att man inte kan kalla hela U.S.A för rasister för det finns det ju i alla länder och ny nazizter. Ett land är ju inte rasistiskt för att det krigar mot andra. ;)
Som Jellyfish sa dem slavade dem svarta det blev krig i Afrika så slavade dem varje gång.Vadå du gillar inte muslimernas tro. ni tror ju också på jesus och eran gud vi tror på Mohammed och Allah men man behöver inte tro det är sin egen sak.0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det.
Så nu slutar vi prata om religoner. Jooooo det är det dem krigar utan aledning Irak kan få styra sig själv nu.
Några vanliga medborgare? Om de skulle få tag i kärnvapnena, som inte finns, så skulle de kunna spränga Irak i bitar - ja.Men USA kan ju hantera sina kärnvapen.... Om T.ex. nåra vanliga Irakiska medborgare får tag på några kärnvapen i Irak och inte vet hur man hanterar dem kan dom ju spränga Irak i bitar... Men Amerikanerna verkar ha full kontroll över sina Kärnvapen verkar det som iaf
Det samma skulle kunna hända om en Amerikan hittade alla kärnvapen i USA, för jag tror knappast att varje Amerikan har en utbildning om kärnvapen, och bomber. Och så ansvarsfull skulle jag inte kalla en Amerikan för, amerikaner är idioter. Det är ju faktiskt deras fel att det finns terorrister.
(Då menar jag inte att alla Amerikaner är idoter, för det finns många trevliga, vettiga och smarta. Vad jag menar är att den politiken som det landet har fört i nästan alla tider stinker bäveranus.)
Men USA gömmer inte sina vapen i klippa bergen eller nåt... Dom har ju övervakning över sina vapen så en vanlig medborgare skulle nog inte få tag på dom så lätt