Irakerna kanske hemlighöll sina vapen i nåt grannland kanske'?
The Official Usa-election Thread!
Låter trovärdigt... inte...
Det är större chans att Elvis Presley lever...
men.. men.. det gör han väl :cry:
.... joo, och irakierna har gömda vapen i grannländerna...
Jag ska inte säga något om tomten...
tomten är ju död då han kan du ju klaga på.. han fick en blodpropp förut..
För mycket fett... därför kom inte tomten i år...
Han kanske inte kom för att Han ska komma om typ en månad >_>
Stämmer det att George Bush (Gamla) är chef på C.I.A?
det tror jag inte
Men lägg ner. (Du vet väl att det finns marsianska spioner på busstationer?)Irakerna kanske hemlighöll sina vapen i nåt grannland kanske'?
ja det finns det men dom kan visst ha kärnvapen
Men man hittade ingenting! De attackerade landet utan anledning! De sköt barn, de sköt anti-saddam grupper, de dödade civila!
Att du tycker detta är bra, är ju förjävligt. Jag hoppas f*n att FN går in i USA med väpnade trupper och störtar regeringen.
Eller att en revolution utbryter.
inte för att jag vill hålla med 0013 men jellyfish... du skriver att man inte hittade nåt.. kan ändå ha funnits...
Ville Irak verkligen gömma vapnena så skulle nog inte USA hitta dem. Jag menar, tänk hur lång tid det tog för dem att hitta Saddam. Men det rättfärdigar inte meninglöst dödande av civila!
0013: Jultomten kom inte förra året heller!
asså Revolutsion(orka stava!) är ju offrigt >_>
Varför ska man göra det? Bara för det låter "coolt"?
Kankse för att det är nödvändigt?
inte precis.. vissa tycker bara det är coolt att visa sin tro eller vad man ska kalladet
Trångsynthet! En andra revolution i USA kan visa sig nödvändigt! Vem har gett dig rätten att dissa andra bara för att du tror på något annat?
ja jag >_>
En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.
Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?
Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt?