💬
Logga in
Fuska.se

The Official Usa-election Thread!

931 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 8 · Veteranfuskare
(Slither @ 12/11-2004 22:25:29)

Bush är bra för att han bombar bin ladin...för vemi hela Helvet* vill leva, och hela tiden veta att man kan bli bombad från nån muslim...och bush skulle aldrig bomba sverige....!

Vadå bra?!

Det skulle vart bättre om han inte blev vald över huvud taget.Om han som Bush vann över 2000 skulle vunnit så skulle World Trade Center säkert inte ha blivit bombat.

Bort me Bush o in me nån annan.

2000 - Al Gore.

2004 - John Kerry.

Men vilken Triggerhappyhalvapa som helst kan ju bli president i USA.

Nivå 5 · Fuskare

Skylla? De har ju hittat kärnvapen där! och han skulle inte bomba sverige! de e skillnad på sverige och tallibanistan! :kung:

usa har kärnvapen.. men ingen bombar dom... :rolleyes:
Nivå 4 · Lärling

Orsaken att Bush startade kriget i Irak, var att han farsa förlorade förra kriget. Massor med folk har dött bara för att Bush är en dålig förlorare!!! Men amerikanerna vill inte lyssna... -_-

13 Nov 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Det är väl ca 800 amerikanska soldater som har dött, ca 5000 irakiska soldater, och 16000 civila (>.<)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Då ska du väl inte lägga dig i den amerikanska politiken?

jag gör väll vad jag vill
Nivå 4 · Lärling

Akta dig för att involverad i något som du inte vet någonting om, 0013. Det kan vara skadligt för hälsan....

Nivå 11 · Veteranfuskare

ok...

Men jag är inte politisk men jag hejar på Bush >_>

Nivå 4 · Lärling

Jag håller med, du är inte politisk. Men inte heller solidarisk....

Hur kan du hålla på Bush? Har du någon orsak, eller vill du bara skapa konflikter?

Nivå 11 · Veteranfuskare

han fick ju bort saddam >_>

Nivå 4 · Lärling

Och han döda en massa civila... man måste se saken från flera perspektiv...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Saddams lakejer >_>

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Nej..? Det är ju fler civila som har dödats än saddams män.

Nivå 11 · Veteranfuskare

nopp... Alla i Irak typ var eller lekte Saddams lakej

Nivå 4 · Lärling

Lekte? Typ, jipp jipp jahej, nu är jag saddams lakej? Hur lyckas barn vara saddams lakejer?

Nivå 11 · Veteranfuskare

typ:

"länge leve Saddam annars Aga"

typ

Nivå 4 · Lärling

yeah right! Barn är oskyldiga små varelser. Små syskon räknas inte som barn...

Nivå 11 · Veteranfuskare

nja inte helt oskylldiga

Nivå 4 · Lärling

Jodå... vad kan barn utsätt världen i för fara? Dem är smarta små varelser....

Nivå 5 · Fuskare

0013... argumentara inte utan argument...

Nivå 3 · Lärling

Det fanns även revlotgrupper som var mot Saddam i Irak, dessa sköt USA ner - också. Varför? Jo, för tt de ville ha ett finger med i leken när den nye presidenten skulle tillsättas. De ville ju inte att några fattiga rebeller skulle få makten!

0013, okej du är inte politisk. Förvänta dej då inte att någon överhuvudtaget ska ta dej på allvar i sånna här disskusioner.

Och NEJ. De har inte hittat några kärnvapen i Irak. Dessutom, när USA har kaliber nog att spränga halva jorden i småbitar så kan man inte klaga på Irak - om de hade haft några kärnvapen asså.

USA har gjort mycket mer skada än nytta till världen. Se tillexempel på Vietnamn - där föds det idag barn som är missbildade pga av att USA släppte bilogiska bomber däröver.

Att någon kan gilla detta land, eller bombfabriks-regim, äcklar mej.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.