vad är en borgare? >_>
Är det nåt fult?! >_>
vad är en borgare? >_>
Är det nåt fult?! >_>
Inte medborgare iaf.
Tänkte mest då när man tillhör/eller sympatiserar med något parti från det borgerliga blocket.
Jag tror inte 0013 vet vad det är. Och han är nog inte så intresserad i den svenska politiken.
Jaha dom där Centerpartiet, Moderaterna och dem?
jag är iaf ej en sån...
Jag är självständig
Då tycker jag inte heller han borde uttala sej om politiken i USA.Jag tror inte 0013 vet vad det är. Och han är nog inte så intresserad i den svenska politiken.
0013: Mhm, men berätta lite vad du tycker då?
vadå tyckeR?
Jag gillar Bush >_>
Eller vadå?
Då är du kapitalist och konservativ?
EDIT: Schysst mustasch du satt på Bush, det passar honom verkligen Jellyfish.
Menvafan skriv så amn förstår >_<
om du e själv ständing e du juh med dem... det borgliga blocket....Jaha dom där Centerpartiet, Moderaterna och dem?
jag är iaf ej en sån...
Jag är självständig
dem jobbar för mera självständinga personer och skiet
men nej!
Jag är ej politisk!
Då ska du väl inte lägga dig i den amerikanska politiken?
NesseN: Precis. Här ser vi inlägg av en snubbe som tydligt uttryckt sina åsikter om den Amerikanska politiken. Nu kommer det fram att han inte ens vet vad 'konservativ' eller 'kapitalist' betyder. Nåot som är Bush landmärke.
Tack, för komplimangen om musshen btw, NesseN. Tycker också att den passar osökt bra där...;)
Uhauuhauahuahauha!
Bush är bra för att han bombar bin ladin...för vemi hela Helvet* vill leva, och hela tiden veta att man kan bli bombad från nån muslim...och bush skulle aldrig bomba sverige....!
Han kanske borde bomba dig..?
Bush är en idiot som ger order om att bomba andra länder. Skulle inte förvåna mig om han blev galen och börjar skylla på att vi i Europa har kärnvapen.
Skylla? De har ju hittat kärnvapen där! och han skulle inte bomba sverige! de e skillnad på sverige och tallibanistan! :kung:
1. Det finns inget som heter talibanstan. 2. Är du rasist? 3. Vart exakt har USA hittat icke kända kärnvapen i Europa?
Vadå bra?!Bush är bra för att han bombar bin ladin...för vemi hela Helvet* vill leva, och hela tiden veta att man kan bli bombad från nån muslim...och bush skulle aldrig bomba sverige....!
Det skulle vart bättre om han inte blev vald över huvud taget.Om han som Bush vann över 2000 skulle vunnit så skulle World Trade Center säkert inte ha blivit bombat.
Bort me Bush o in me nån annan.