(Claudia @ 17/11-2004 22:23:38)
nej men du kan man ju inte göra en seriös konversation med för du fjantar dig bara ju.. så jag ignorerar det där >_> Kom med nåt bättre, tjejen
Sarkasm tror jag det kallas....
Visst KAN det finnas kärnvapen, men chansen att man någonsin hittar dem om de nu finns, är rätt liten...
Men att anklaga hela USAs befolkning för terrorism e lite fel. Då skulle Michael Moore oxå vara terrorist. Bush kan inte vara riktigt klar i huvudet... han kanske inte fick tillräckligt med kärlek som barn? Så nu hämnas han på alla!
Det fanns rykten om att Saddam skulle anfalla sverige.. när kom vi in i det hela?
Jag skrev ju att det fanns många seriösa och vettiga i USA. Det var Bush o hans lads som jag kallade för terrorister. Läs, goddamit.
0013: Vanlig medborgare skrev jag. Jo, nu är det mycket rebeller i Irak, och det är USA:s fel.
Så du tycker att det är rätt att USA får ha kärnvapen, men inga andra länder, så att det kan ta ännu mer monopol på världen med sin kapitalism o egoism? De är inga världspoliser, de får f*n ta och skärpa sej. Vi ska inte vika oss bara för att de har kärnvapen och låta dem bete sej hur som helst.