man är inte rasse för att man säger j*vla turk till en turk, om han gjort något, dom säger ju j*vla svenne också så man har ful rätt till det, men utan andledning så kan man ju kanske förknippas med det...
Xade: hur mycket turk mat har du ätit?
och bara en sak, jag har massor av "turk" polare, dom lyssnar ju f*n på thule, dom lyssnar även på musik från deras hemland och dom sjunger ofta om Alah och deras länder, inte f*n bryr jag mig om det, och ingen annan svensk heller, eftersom thule får sälja sina skivor för SÄPO och svenska myndighetern så är det väll inte rasistiskt, det finns ju en lag i sverige som säger att man inte får sälja rasistiska eller nazistiska saker, och inte ens trycka sånt på papper...istort sätt så är det bara svenskar som säger att thule är rassar, folk med invandrar bakgrund bryr sig inte ens om det, varför ska då vi som är svenskar skämmas över dom? tycker vi ska va stolt över vad vi haft och har, (då räknar jag inte med att rassarna är något att va stolt över)
och 0012 det är väll inte maten som gör landet? och om det är så, varför bor du här överhuvud taget?
Jellyfish det är bra att du är påläst, som ofta kommunister är, kanske därför du är så farlig, plus att det står moderator under ditt namn...(hur kommunistiskt är det? att några få bestämer över alla andra medlemmar på forumet? och inte ens valda av folket?)