💬
Logga in
Fuska.se

The Official Usa-election Thread!

931 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Xade är säkerligen inte rik.

Han låtsas bara.

Varför skulle han annars skryta om det i varenda inlägg han gör?

Om Xade nu mot alla odds är rik är han en egoistisk, känslolös, tragisk & framförallt hjärntvättad människa.

Hans föräldrar har misslyckats i uppfostringen.

Alla människor är lika mycket värda, men det har inte Xade lärt sig.

Han skulle säkert tycka annat om han plötsligt skulle bli "fattig".

jag lovar att jag inte ljuger!

mina föräldrar har inte misslyckats med uppfostringen!!! :angry:

skulle jag bli fattig skulle jag hellre ta självmord :(

Nivå 8 · Veteranfuskare
(Xade @ 18/12-2004 23:10:45)

Xade är säkerligen inte rik.

Han låtsas bara.

Varför skulle han annars skryta om det i varenda inlägg han gör?

Om Xade nu mot alla odds är rik är han en egoistisk, känslolös, tragisk & framförallt hjärntvättad människa.

Hans föräldrar har misslyckats i uppfostringen.

Alla människor är lika mycket värda, men det har inte Xade lärt sig.

Han skulle säkert tycka annat om han plötsligt skulle bli "fattig".

jag lovar att jag inte ljuger!

mina föräldrar har inte misslyckats med uppfostringen!!! :angry:

skulle jag bli fattig skulle jag hellre ta självmord :(

Om de inte misslyckats, varför är du då som du är?

Homofob, trycker ner folk som inte tillhör överklassen, kräver att överklassen ska få det ÄNNU bättre, anser att folk i överklassen är värda mer än andra.

Jag lovar att du eller din familj aldrig någonsin skulle fundera på att skänka ett enda öre till de fattiga som svälter & lever på gatan. <_<

19 Dec 2004

Alla som födds i jorden har rätt plats att få här.Döttstraff borde införas i sverige men först . Mördare Sen Rassar Sen Nassar .Otroligt att dem kriminäla bara går in i fängelset och sitter eller lägger sig i sin säng och en Tv framför sig dåligt straff.

Nivå 4 · Lärling

Pyramiden är tecknad utav kommunismens grundare Karl Marx.

Den visar hur samhället styrs idag, och det är lågnt ifrån rätt. Trist att det finns sådana männsikor som har sådana åsikter. Ett äkta Borgarsvin. Om du nu är rik, vill säga. Vilket jag börjar tvivla på nu.

Jag skulle inte kunna leva som rik med gott samvete, det säger jag dej...

Xade = wannabe rik.

Jellyfish: han rita den för över hundra år sedan, och idag så tycker jag att det bara finns två klasser, dom som arbetar och dom som säger åt arbetarna...

(Apoca @ 19/12-2004 17:21:37)

Pyramiden är tecknad utav kommunismens grundare Karl Marx.

Den visar hur samhället styrs idag, och det är lågnt ifrån rätt. Trist att det finns sådana männsikor som har sådana åsikter. Ett äkta Borgarsvin. Om du nu är rik, vill säga. Vilket jag börjar tvivla på nu.

Jag skulle inte kunna leva som rik med gott samvete, det säger jag dej...

Xade = wannabe rik.

Jellyfish: han rita den för över hundra år sedan, och idag så tycker jag att det bara finns två klasser, dom som arbetar och dom som säger åt arbetarna...

nej, Xade = är rik!!!

fatta att jag inte ljuger !!! :angry:

varför skänka pengar??

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

För att andra inte ska svälta kanske?

20 Dec 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

det verkar väll ganska vettigt Xade, " ingen kan göra allt men alla kan göra något"

det är väl inte mitt problem...

ni har så konstig intällning

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
(Xade @ 20/12-2004 12:24:14)

det är väl inte mitt problem...

ni har så konstig intällning

Haha, du verkar hjärntvättad.. Så du säger att du inte bryr den minsta lilla aning om de som svälter i Afrika (t.ex)..?
Nivå 3 · Lärling

Guggo: Snarare - Alla tjänar allting tillsammans. Solidarietet - ingen tjänar mer än någon annan. Alla hjälps åt, överklassen är utplånad.

Xade: Har du någon liten gnutta MORAL därinne? Men gå och lägg dej i kväll - i din fina himmelsäng med din hummer i magen. Må riktigt bra, klarar du det - så är du inte normal. Men det är aldrig försent att ändra på sej, Xade. Du kan också hjälpa till att skapa ett klasslöst samhälle. Kom till oss istället, skippa rikemanssläkten!

Nivå 12 · Mästerfuskare

tänk om alla i sverige kunde skänka 10 kronor till ex rädda barnen, det skulle bli en massa pengar (90 miljoner !!)

Nivå 6 · Fuskare

Pengarna som vi skänker kommer troligtvis inte till de fattiga i tex Afrika utan till de som bestämer i landet. Dom har blivit rika på det vi skänker och låter folket svälta...

Guggo: Snarare - Alla tjänar allting tillsammans. Solidarietet - ingen tjänar mer än någon annan. Alla hjälps åt, överklassen är utplånad.

Xade: Har du någon liten gnutta MORAL därinne? Men gå och lägg dej i kväll - i din fina himmelsäng med din hummer i magen. Må riktigt bra, klarar du det - så är du inte normal. Men det är aldrig försent att ändra på sej, Xade. Du kan också hjälpa till att skapa ett klasslöst samhälle. Kom till oss istället, skippa rikemanssläkten!

aldrig i livet, pengar är bäst, överklassen kommer alltid dominera er!

NesseN: nej, jag bryr mig inte, det är mina pengar!

Nivå 8 · Veteranfuskare
(Xade @ 20/12-2004 16:54:53)

Xade:

Lek med tanken att din farsas firma går i konkurs & ni blir fattiga.

Kommer du att fortsätta kräva att alla pengar i Sverige ska gå till överklassen?

Du har verkligen INGEN moral.

Ditt ego är större än universum.

Du ser hellre att 30 miljoner människor dör av svält, än att du inte får äta hummer på en hel månad.

Rätta mig om jag har fel.

(# 21 @ 20/12-2004 17:39:14)

Xade:

Kommer du att fortsätta kräva att alla pengar i Sverige ska gå till överklassen?

Du ser hellre att 30 miljoner människor dör av svält, än att du inte får äta hummer på en hel månad.

min farsas firma kommer inte gå i konkurs!!! <_<
Nivå 12 · Mästerfuskare

men tänk om...

Tänk om Bin Ladin kommer :P

Nivå 5 · Fuskare

Xade: Vad jobbar din farsa med då?

21 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling
(Xade @ 20/12-2004 17:49:15)
(# 21 @ 20/12-2004 17:39:14)

Xade:

min farsas firma kommer inte gå i konkurs!!! <_<

Svara på #21:s fråga nu, Xade.

Och du, utan arbetarklassen som slet varje dag så skulle inte du kunna käka din jädra hummer varje dag, så jag tycker inte att du borde hata oss.

Dock! Så här kan vi inte ha det, människor i arbetarklassen. Vi jobbar varje dag för att nån moderatjävel ska kunna pimpla vin. Utplåna klasserna! Gör revolt!

men det e ju det jag säger, ni måste arbeta så jag kan ha det bra ...

klasser är bra!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.