0014 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 nej då...jag har gjort det varje gång.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (redigerat) nej då...jag har gjort det varje gång.. =)I en guide jag har använt står det att grodan och ögondropparna förstörs om man warpar. Om man nu kan warpa, varför pratar alla andra om att man måste ha Epona? Jag har aldrig provat att warpa själv, men ändå... Redigerat 15 September 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (Rumiko @ 15/09-2004 18:00:17) nej då...jag har gjort det varje gång.. =) I en guide jag har använt står det att grodan och ögondropparna förstörs om man warpar. Om man nu kan warpa, varför pratar alla andra om att man måste ha Epona? Jag har aldrig provat att warpa själv, men ändå... När jag skulle warpa med svampen som man fick av skull kid eller nåt så var tiden slut när jag hade warpat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (Slither @ 15/09-2004 18:24:51) (Rumiko @ 15/09-2004 18:00:17) nej då...jag har gjort det varje gång.. =) I en guide jag har använt står det att grodan och ögondropparna förstörs om man warpar. Om man nu kan warpa, varför pratar alla andra om att man måste ha Epona? Jag har aldrig provat att warpa själv, men ändå... När jag skulle warpa med svampen som man fick av skull kid eller nåt så var tiden slut när jag hade warpat. Ja, just det, så var det ja! Jag tror samma sak händer med grodan och ögondropparna och att 0014 minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Hände med mig också... ganska sorgligt det där med han "luffaren". (du vet hon flickan med gult hår stod istället för luffaren) Han lär nog bli en skull kid^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Man MÅSTE typ ha Epona annars e det helt omöjligt att kunna lämna sakerna på tid! När jah skulle lämna Grodan till Professorn i Lake Hylia hade jag 2 sek. kvar när jag visa honom grodan..fett jobbigt..men kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Jag tänker inte på sånt..Men det va kul när man skulle ge sakerna till alla snubbarna på tid när man skulle lämna den där grodan till Professorn i Lake Hylia hade jag typ 2 sek. kvar när jag visa honom grodan Puh! :visslar: ja hade en sek kvar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Jag har fastnat på Poachers Saw. Vem ska man ge den till ? Måsta man rädda alla Workers? Jag har räddat Tre och e på Water Temple om det är till nån hjälp =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Poacher's Saw ska du ge till snubben utanför tältet på vägen till Gerudo Fortress han står utanför tältet och Garvar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Jag har fastnat på Poachers Saw. Vem ska man ge den till ? Måsta man rädda alla Workers? Jag har räddat Tre och e på Water Temple om det är till nån hjälp =) Ja, du måste rädda alla fyra byggnadsarbetare, annars kommer du inte ut i Haunted Wasteland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Klarat jag lämnade eyedrops till Biggoron men 7sek kvar pweeehhhh ( klättrade rakt på en skullwalltula) Var e den sista workern? Ska man ta Shadow eller Spirit Temple först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Spelade det stor roll vilket tempel man skulle ta först? ;) Jag tog ivartfall shadow tempel som mitt näst sista tempel.... så ta shadow tempel först (det är lite kusligt därinne) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg