0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jo det är så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vad heter alla bonus karaktärerna man kan få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Luigi, Captain Falcon, Ness och Jiggelypuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Banjo-Kazooie: Man skulle väl också få en bra tid? Om inte så misstar jag mej, jag har luigi i alla fall det är huvudsaken.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nej...man ska klara alla bonus stages bara...tiden spelar ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 mm, precis som jag sa, jag minns rätt bra trots att det var så länge sen jag fick honom själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 om jag minns rätt skulle man klara alla de 8 standard gubbars Break the Targets för att få Luigi... va det inte så? eftersom det inte funkade för nån (kommer inte ihåg vem) så måste man nog klara Board the plattforms också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jaha, det kanske det var också... jag minns inte men det e väl bara med orginal gubbarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 japp...inga specialgubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 i vilken ordning fick du extra gubbarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Luigi först för han e typ bäst sen så skaffade jag Capten Faloc sen Ness och Sist Jiglipfuff bara för en kompis gillade den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 först Jiggylpuff, sen Luigi, sen Capten Falcon sist Ness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg