Quicksilver Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 kontstigt jag har 280 inlägg ca och ända är jag stabil men har haft 380 ca föraut vad i h*lvete!!!!!!!1 :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 konstigt jag blev stabil vid 300 poäng tror jag eller var dt 200 nån som vet när man blir elite gamer (eller vad dt nu är förnåt efter über fuskare) är dy vidd 800 eller... hoppas dt för då blir jag dt snart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Admin har väl tyckt att du spammar för mycket och tagit bort lite inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jo så kan dt va... eller så har du gjort inlägg allmänt forumet där räknas inte innlägg/poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 man va konstigt han måste tagigt bort poäng dÅ :( ps såg en som var elite gamer vid 500! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 pm:a admin och fråga vad konstigt att jag inte är dt då.... dom kanske ärndrat status system Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 konstigt jag blev stabil vid 300 poäng tror jag eller var dt 200 nån som vet när man blir elite gamer (eller vad dt nu är förnåt efter über fuskare) är dy vidd 800 eller... hoppas dt för då blir jag dt snart :D Jo det är det vid 800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 åhh långt kvar och jag vill ha poäng kommer ta typ 300 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Nej det gör det inte. Jag gick upp 300inlägg under sommar lovet och var inne 2-4h i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Vem är elite gamer vid 500,det tror jag inte på PS.Stabil blir man vid 200 inlägg über fuskare vid 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Det kan väl inte stämma. :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Då måste admin tagit många inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.