XezoN Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 men hur mkt blir dt me moms o sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 när man beställer så betalar man bara för spelet o fraktet men det är fri frakt så man betalar bara spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Visste ni att sidan är scam? det betyder att dom bara luras! ingen mening att beställa därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ehh ok många från en sida har beställt o en sak till dannie dem fattade inte så jag fick förklara om snyft :( att jag fick en varning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 synd men jag har ju 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 okej då synd! för 429 kr e billigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Vadå då Ozoon? Jag har köpt 2 spel och var och en var över 100:- billigare än alla andra ställen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Vad Händer När Man Får Alla Varningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Man blir bannad på obestämd tid. (Läs reglerna <_<) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 undra varför det blirså billgt??!! det kommer ju nog bli skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 asså, de finns inte gta sa på cdwow.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Men sök efter Grand Theft Auto.. Det heter ju inte GTA, det är en förkortning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg