Gäst golden mew Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 :( jag har gjort en bild så här jag tog en bild från google och skrev en text och ändrade bakrunden med photoshop 7.0 men när jag ska bifoga den bilden så står det du kan inte ladda såna här filer hur gör man för att bifoga min fina bild!?!??!?!?!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 ändra filformat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 :( jag har gjort en bild så här jag tog en bild från google och skrev en text och ändrade bakrunden med photoshop 7.0 men när jag ska bifoga den bilden så står det du kan inte ladda såna här filer hur gör man för att bifoga min fina bild!?!??!?!?!! :( Gå till din sil välj spara som/save as där det står filformat tryck där och välj gif eller jpeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 läs reglerna där står ju vilka filformat man får ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 filen kan vara för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Den får vara max 50kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.