shacti Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 har inte klarat dt än åkt som mest 5 varv man ska skjuta ner misilsvärmarna som kommer mot en och sedan skjuta på dom röda plupparna på tornen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Min kompis klarade det på 5 varv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 tuft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 va kan du inte skicka hit honom så han kan fixa dt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag är också på den banan den är as svår. jag klarar bara av att förstöra ett torn och det är det första sen kommer jag runt till den fjärde och då dör jag..... Någon som kan ett enkelt sätt ?? PLEASE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 skjut som en idiot :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 OK. Tyvärr finns det nog inget tips där. Det är bara att Peppra SOM f*n! Gärna hinna skjuta "robbotarna" så tidigt som möjligt. Personligen tycker jag att det är svårast i hela spelet. Trodde att jag aldrig skulle klara det. Men det gick efter ett antal försök. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 :evil: hallå enkelt klara det på ett varv :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg