shacti Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 ja du och bluefox_girl spammade lite när ni tjafsade om gentlemän och förrsten så är du ingen gentleman 0013.... för du är ingen man :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 inte du häller! :P är de nån som håller med mej när jag säger att den mansdominerade världen är värsta förtryckar samhället!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 (redigerat) nope... hade du frågat mig på 1700 talet hade jag nog sagt ja :) världen är inte så mansdominerad som många militanta feminister vill få det till Redigerat 8 September 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ja du och bluefox_girl spammade lite när ni tjafsade om gentlemän och förrsten så är du ingen gentleman 0013.... för du är ingen man :lol: Du menar att jag inte är en fjolla utan en man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 världen är visst mansdominerad! <_< jag tycker de... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jaha?? Men vad ska man göra åt deT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jaha?? Men vad ska man göra åt deT? Mmm...Det är precis som fred. Miljoner människor kämpar för att få fred varje dag. Men det kommer ändå aldrig att hända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jag kämpar inte precis för att få Kvinnodominans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jag kämpar inte precis för att få Kvinnodominans Inte jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Vad menade du då med ditt inlägg då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 (redigerat) Vad är ---->SPAMMA<---- ? Redigerat 8 September 2004 av mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 okej! jag ska vara tyst! efter som jag är en kvinna har väll jag ingen rätt at säga någe! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg