Gäst lubb_lisa Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) på zelda Oot hur ska man klara den bossen som är en liten rund svart kula och som typ har eld kläder på sig?? jag har slått han flera ggr men han dör aldrig ju!! :o Redigerat 6 September 2004 av lubb_lisa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Du kan inte förklara dig lite bättre?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 umm typ i fire tempel tror ja det heter så är det en lite snubbe (en miniboss) tror jag, som typ hoppar in i elden och får eld kläder, men när man "får av" han kläderna" så är han bara en liten svart boll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Du tar väl honom med Hookshot och slår sen? Men det behövs många träffar. När elden byter Färg är han Svagare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Då vet jag vad du menar det är en fågelskrämma med eld skydd, du ska lägga/kasta bomber så att de sprängs på fågelskrämman, om du lyckas blir han en liten rund röd boll med ben som springer i från dig överaska honom bakifrån och slå med svärdet på honom så mycket det går sedan hoppar han in i elden och byter färg till blå tror jag då ska du spränga honom igen och slå på honom när han e boll sedan hoppar han in i elden har du lyckats slå honom tillräkligt många gånger kommer han ut med en ny färg blå eller grön mins inte gör om allt och till sist dör han om du inte skadar honom tillräkligt hoppar han in i elden och du får göra om allt igen! :P :D :rolleyes: :lol: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 vadå fågelskrämma det är en FlareDancer,dom hoppar ut ur lavan sen ska man Hookshoota den så den blir en liten kula då ska man slå den .. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ok, tack så mycket!! man måste slå han jätte ,ånga ggr eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 4-5*3 gånger ska man slå bomben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 vadå fågelskrämma det är en FlareDancer,dom hoppar ut ur lavan sen ska man Hookshoota den så den blir en liten kula då ska man slå den .. :huh: Men man kan faktiskt använda bomber istället för hookshot som Krystal sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Ja bomberna var det som funkade bäst tyckte jag. Då tappade han ju "eldkläderna" och sen kunde man håva in honom med hookshot och slå med svärdet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 uh... jag kommer inte ihåg minibossen!!! ahhhhhh! :angry: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 vilken miniboss? det finns ingen sån i Fire Temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg