Maroon 5 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Vad ska jag göra? jag vet inte hur jag ska göra för att få tillräkligt med pengar för att köpa spel!SNÄLLA ge mig lite många förslag så att jag har råd att köpa spel! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) Arbeta hemma med Diverse saker. Så KANSKE du kan få Pengar för Arbetet. Redigerat 6 September 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jag brukar plocka ur disken hemma eller klippa grässet då får jag 50 kr :rolleyes: så frågga om du kan få göra hemma sysler och få pengar för det så kanske du får pengar till nya spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 börja typ sälja GT eller nåt (om du bor i gbg) då kan man tjäna upp till 150 i veckan.. det gör jag, det är skit bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 eller säg till dina föräldrar att du vill ha barnbidraget 950 i månaden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 börja samla burka fick typ ihop 200kr på två dagar med en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 200!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Hehe... Jag gjorde oxå det med en kompis en gång, fast vi tog dem i en sån här "Burkstation", där folk slänger Burkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Hehe... Jag gjorde oxå det med en kompis en gång, fast vi tog dem i en sån här "Burkstation", där folk slänger Burkar. Nää, det är väl fusk... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Hehe... Jag gjorde oxå det med en kompis en gång, fast vi tog dem i en sån här "Burkstation", där folk slänger Burkar. haha..fast det är väl sådär sjukt att gå runt och leta i sopptunnor och sånt..jag får inte heller några pengar inte ens barnbidraget..min morsa tycker att det är ''för mycket''..jag får inte ens hälften! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) (nebbig @ 06/09-2004 19:27:11) Hehe... Jag gjorde oxå det med en kompis en gång, fast vi tog dem i en sån här "Burkstation", där folk slänger Burkar. Nää, det är väl fusk... :rolleyes: Nej, det är "en inkomstbringande Källa". :P :P Back to Topic... Redigerat 6 September 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Okej, back on topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg