Euthanasia Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jag har fastat på uppdrag 2. Det gäller när man ska göra storminigen och det kommer pansar bilar och mängder med fiender. Hur f*n kommer man undan dom? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 finns commandos 2 på Xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ja det finns det back to topic har ingen aning e det kul? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jag är inte säker men kolla nån sida.. Förresten är det spelet bra ? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 den fick helt ok recension ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poison Jam Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Lägg ut minor bara!!! Och placera ut medhjälparna!!!! Enkelt som f*n!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Jag spelade det härromdan jag kom också dit.. Mobbat va var det var.. Men IAF ja du behöver bara lägga ut några minor, placera medhjälpare så e det nästan klart :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 1.Sök i genom alla lådor. 2.Ge antitank minan och den fjärstyrda bomben till sappern. 3.Plantera ut sakerna på vägen. obs! inte för nära så att minorna sprängs när du detonerar bomben 4.Ta den där snubbaen som kan gräva hål och gräv lite hål här och där 5.Lägg ut trappviern och fäst en granat på sidan 6.gömm dina män vid det där stället där alla din "allied soldiers" sitter 7.placera ut dina "allied soldiers" lite här och var 8.Tryck på back 9.leta äfter launch invasion 10.spräng bomben när alla kommer inrusnade lätt reserverat för eventuela stav fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gioud Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 1. Placera ut minorna på vägen (det räcker med en alldeles längst bort på vägen) 2. Placera ut bomben nånstans mitt på vägen 3. Göm alla allierade soldater i huset (ge gärna någon skottfält ut från fönstret). Tror inte de överhuvudtaget behövs för att klara uppdraget. 4. Lägg en av dina kommandosoldater med Mausergevär längst upp i trappan med skottfält ut mot vägen. Han plockar enkelt alla som kommer springande (och som överlevt bomben) 5. Lägg sappern+den andre killen bakom muren och låt dom ta hand om de soldater som försöker springa in bakom muren. Lätt som en plätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 gamefaqs.com! Giuods teori stämmer, nästan. 'Lägg en av dina kommandosoldater med Mausergevär längst upp i trappan med skottfält ut mot vägen. Han plockar enkelt alla som kommer springande (och som överlevt bomben)' ska man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg