Gäst 0018 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 men åh nu fattade jag.man ska holla in nån av dom hära knapparna för olika former:z är cirkel tror jag,a är triangeln tror jag och xkanske fyrkanten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 jag höll in y o tröck på collection sen så kom det en triangel. lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 vad snakar ni om grabbar!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Trophy collection i Ssbm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Hur vet man när man har alla trofeer? jag tror jag har alla för inne på lotery står shansen på 0 ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Det finns hemliga trofeer som man får genom att göra något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Celebi till exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 OCH GIGA BOWSER. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 VA FINNS HAN??? Jag trodde att det bara fanns bowser men det är ju klart.... om man gör så att man är bowser och får en svamp som gör så att man blir stor så kan man ju vara giga bowser men det kanske inte var någon överaskning...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Giga Bowser ser inte ut som den vanliga Bowser, Zvampen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Du har ny bild zvamp master.back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 (redigerat) klicka här om ni vill se hur alla sorters trofer ser utt "Admin: Härligt med varning eller hur ;) länk ändrad" Redigerat 11 September 2004 av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg