Hacker Timpa Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 B) sjelv har man klarat machindramon B) hur monga har klarat honom och med vilken digimon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Machinedramon är den "Sista bossen" va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 har klarat machinedramon med andromon, bus änkel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Machinedramon är den "Sista bossen" va? det har du rätt i men andra gongen e han myket svårare :evil: ... B) är vi bara två som har klaratt honom lr B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 machinedramon är ju hur lätt som helst, om man har en stark digimon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 15 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 det har du rett i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 jag har besegrat honom jätte många gånger mer en 15. :rambo: det börgar bli tråkigt <_< han är lättast när jag har Metal mamemon :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 jag har besegrat honom jätte många gånger mer en 15. :rambo: det börgar bli tråkigt <_< han är lättast när jag har Metal mamemon :medieval: ha ha, jag har klarat han över 50-70 gånger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 B) sjelv har man klarat machindramon B) hur monga har klarat honom och med vilken digimon jag besegra honom me metalGreymon hur enkelt som helst!!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag har bara dödat den två gånger var finns den när man dödat den i is slottet (ice sankchyari)??? :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag har bara dödat den två gånger var finns den när man dödat den i is slottet (ice sankchyari)??? :( :angry: antingen i ogre fortress eller i grey lord mansion efter 10-20 dagar då du besegrat honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piccolo_Ranger Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 hej, ja é nybörjare, å é de nån som kan säga hur man får en ultimat digimon??? (har bara fått monzaemon) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg