Hoppa till innehåll

Curse Of Monkey Island

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

vart får man en reservations slip till restaurangen från så man kan bjuda honom på tuggumi. och hur ska man lyckas ta en handduk från han man inte får bli medlem för, handdukarna är ju bara för medlemmar...

Gäst henke37
Skrivet

Bry dig om ditt andra problem så kommer lösningen till det första. För det andra måste du in på resturangen.

Skrivet

tsck för det men hur ska man få kapten rottingham ur stolen så jag ev kan nå saxarna? har provat alla grejjer jag har men inget funkar, det enda jag kan säga till honom är att sitta ner för länge kan vara ohälsosamt?...

Gäst henke37
Skrivet (redigerat)

byt ut 3:e och 4:e bokstäverna i tuche mot p. Då får du vad han får ha efter att du skrattat! Tips: Teatern

Redigerat av henke37
Skrivet

Om han måste leta upp något, så går han. Vad ser du som du kan ta från stolen?(andvänd fötterna)

Skrivet

här kommer ännu ett problem... kapten blondskägg kommer ju på mig hela tiden med guld tanden och hans kök kommer jag ju inte in i där han antagligen tappat sitt medlemskort till cabana beach...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...