Gäst henke37 Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 Gravvakten? Nej. Lemonhead? Nej. Hjälp bartendern för att komma vidare. Citera
tutten Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 hallå har tvärfastnat igen... jag har fått vulkanen att få utbrott, gjort ost och bytt till mig handkräm, fått igång fyren, tagit ringen av elaines finger, åkt båt med flying welshman kommit in till piraterna på ön, behöver pengar till att spela till mig diamanten vart får jag de ifrån? gjort baksmälla-dryck till bartendern.... och nu står det helt still i huve... ska man hjälpa hiss-killen att få korsdrag så ljusen slocknar, hur? vet inte nått... behöver massa ledtrådar...... Citera
Gäst henke37 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 Vad stog det att man inte fick göra med baksmälledrycken? -Blanda den med alkohol. Pengarna får du när du är "död", köp en försäkring. Citera
tutten Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 jaha men .... alkohol har jag anatr jag(rakvatten) vem köper jag försäkring av då? ska jag dricka alkohol och bakfylle drinken?. Citera
Gäst henke37 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 Bestäl en drink med paraply för alkohol. Drick den efter att du hällt i baksmälle drycken. Citera
tutten Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 tja efter jag har dött då? nu har jag gjort deet två ggr ochså har jag hittat lite spikar från en kista... Citera
Gäst henke37 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 Nästa mål är att ta sig in i godsoupfamiljens familjegrav. Du måste: Hitta någon som är en godsoupmedlem. Övertyga den att du är en godsoup.(två delat i mm läget) "Dö" igen. När du gjort det får du några att hjälpa, de belönar dig med ringen du behöver. Citera
tutten Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Nästa mål är att ta sig in i godsoupfamiljens familjegrav. Du måste: Hitta någon som är en godsoupmedlem. Övertyga den att du är en godsoup.(två delat i mm läget) "Dö" igen. När du gjort det får du några att hjälpa, de belönar dig med ringen du behöver. tja vad behövs för att jag ska likna bartendern har provat med allt nu tror jag... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.