Hoppa till innehåll

Egna Spel


Quicksilver
 Dela

Rekommendera inlägg

En fråga som jag tror att många vet: vet någon hur man gör en egen bild och sätter in den på något inlägg? om någon vet det så skulle den kunna vara bussig och svara. Men här är ett till spel jag skulle vilja göra:

Det kan heta super mario rpg super battle.

 

Mario går en dag ut och går för att hälsa på sin vän toad. Men när han kommer dit så är toad borta och på en lapp står det: Kära ...vän..eller vad du nu är......Jag är och hälsar på min vänn mallow. Då går mario till

mallows land: Todapole pond. Men när mario kommer fram så är mallow där men inte toad. Mallow säger att toad blivit kidnappad av croco och has jäng. Men det är inte allt. Bowser och geno har försökt

hitta toad men istället hittat culex och försvunnit tillbaka till sitt slott.

Nu måste mario och mallow hitta geno och bowser rädda toad från croco

och besegra culex igen. Det är precis som super mario rpg men till GC.

 

Nästa gång du råkar posta flera inlägg så anmäl dem, ok? ^^ //Draghon

 

Ok. Tack.

 

Föresten vill någon svara på min fråga? (alltså när jag säger egen bild så menar jag som den mario bilden urbans filt visade) Hallå!!! Jag vill få reda på det!!!

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

Hrmm...Jag har ett jättebra spel.

Istället för Mario Party......

NINTENDO PARTY!

Där kan man vara nästan alla Nintendo gubbar.Iallafall dom från SSBM.

Pickachu,Link,Marth t.e.x

Annars är det inget nytt precis.Olika spel.Olika banor,Pokemon Stadium t.e.x

Är det nåt bra spel?Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hrmm...Jag har ett jättebra spel.

Istället för Mario Party......

NINTENDO PARTY!

Där kan man vara nästan alla Nintendo gubbar.Iallafall dom från SSBM.

Pickachu,Link,Marth t.e.x

Annars är det inget nytt precis.Olika spel.Olika banor,Pokemon Stadium t.e.x

Är det nåt bra spel?Vad tycker ni?

 

Häftigt! Jätte coolt! (detta är ingen ironi för jag tycker att det är coolt :cool: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hrmm...Jag har ett jättebra spel.

Istället för Mario Party......

NINTENDO PARTY!

Där kan man vara nästan alla Nintendo gubbar.Iallafall dom från SSBM.

Pickachu,Link,Marth t.e.x

Annars är det inget nytt precis.Olika spel.Olika banor,Pokemon Stadium t.e.x

Är det nåt bra spel?Vad tycker ni?

 

mm det verkar häftigt..(myyycket bättre än mitt :unsure: )
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok! jag har flera egna drömspel på gång. Jag avslöjar ett: Mario game.

Det är ungefär som det classiska super mario bros till super mario allstars. Man är mario och luigi som ska plocka svamp. Men när dom kommer hem så har alla läckra flugsvampar förvandlats till sånna där blåa svampar. KONSIGT!

 

Vill någon höra ett till påhittat spel?

 

Jag kan skriva ett till om ni vill: The legend of zelda four swords power. Ett RPG spel.

Man ser det uppifrån precis som på zelda zelda 2 a link to the past four swords och four swords adventures links awakening oracle of ages och oracle of seasons sist men inte minst minish cap. Och grafiken är precis som minish cap. Men det är som en blandning av four swords four swords adventure. Man är link

som kan göra sej till fyra delar. Alltså link-blå link-röd link-lila och såklart den vanliga link. Ok. Kläder: kokiri tunik Färg grön Får den: Har den i början av spelet. Används till: inget. Goron tunik Färg brun Får den: får den av gorons när man hjälpt dom. Används till: Man kan gå i lava en liten stund och vara i värme.

Zora tunik: färg vit och blå Får den: man hittar den i water palace Används till: man kan vara under vatten och i kalla rum. Vapen: Svärd: har det i början av spelet. Vitt svärd guide: Klara det tredje palatsett och gå till svärd-tränare nr 1. Lämna honom svärdet och du får det vita svärdet. Används till: slår kraftigare slag. Silver svärd guide: klara det sjätte palatsett och simma över till huset i som står på en ö i lake hyllia. Du kan nu komma in. Mannen där blir glad att du hittat hans hund. Du får svärdet plus en en ny sköld. Används till: svärdet: slår kraftigare. Sköld: Kan skydda sej mot eldbollar. Four sword: Klara alla pallats och gå till temple of hyrule. Sätt i svärdet i stenen och du får four sword. Sköldar: kokiri sköld: har den i början av spelet. Magisk sköld: får du i huset i lake hylia efter sjätte palatset. Four shield: får du samtidigt som får sword. Ärkefiende: Ganondorf och vaati.

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj. glömde skriva varför det var RPG. Jo så här är det: Man kan köpa för mycket rupees : Adventure tunik Mega tunik och Super tunik. T O M Level 100 är det högsta.

nya vapen som: Mega weapon några magiska brickor man kastar iväg på fiender tar 100%av100% attack. Super magic en magisk flygarsak.

Man kan flyga på fiender tar 85%av100% attack. Men om någon vill ha en musik cd till spelet så skriv det. Det blir rätt enkelt. Lysna på sådan musik varje dag från four swords power.

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...