kevinhö Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 HUR KOMER MAN FÖR BI METAL TYRRANOMON FÖR ATT HAN ÄR HUNGRIG HUR KAN MAN GÖRA ATT HAN SLUTAR VARA HUNGRIG.FINNS DET MERA DIGIMON FRIA SOM MAN SER EFTER TEMPLET OCH FÖRE MASTER TYRANOMN. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goku Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Har du provat ge honom mat det funkar ge mat till honom som du ger till dina digimon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Pratar ni verkligen om Digimonworld 2003? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 ja vi pratar om digimon world 2003! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 18 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 NU VET JAG MAN SKA GÅ TILL MUMIEN SEN HOPPAR MAN NER SEN EN LABORINT SOM ÄR LÄT SEN HITAR MAN GYM LEDAREN SOM KOMMER TILL STADEN SERIY CITY SEN ÄR MASTER TYRANNOMON HAN ÄR SKIT LÄT JAG KLARA HAN MED MIN DIGIMON SOM HETER RENAMON LV 16 NU 18 SEN GYM LEDAREN SEN KLART. :medieval: :gitarr: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ja vi pratar om digimon world 2003! öh...om ni pratar om digimon world 2003 så ska jag säga er en sak ;) ...på digimon world 2003 matar man inte sina digimon...man bara tränar de och så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 mm de e sant mj070 de gör man inte! man måste prata med seryia leader för att man ska kunna möta honom!FINNS men jag fattar inte va du har skrivit här kavinhö (DET MERA DIGIMON FRIA SOM MAN SER EFTER TEMPLET OCH FÖRE MASTER TYRANOMN). o goku alla har fattat att du inte snackar om digimon world 2003 eftersom du har skrivit ge mat till honom som du gör till dinnna egna digimon, man kan ju inte ge mat till sinna egna digimon i digimon world 2003! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg