Scarlet Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 hej min brorsa har typ förstört mitt playstation2 inget spel utom GTA3 fungerar inte min GTAsave heller den finns på minnes kortet men den går inte att använda är deet något fel på spelen eller på playstationet snälla hjälp mej :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 det kanske är repor i cd-skivorna eller damm. hur vet du att det finns kvar på minneskortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 eller så kanske det inte finns tillräckligt me block i kortet..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 eller e skiten pajat så e det bara att slänga det¨ :1_15firing: :new_ukliam2: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Du bör lämna in Playstationen för en översikt om du inte vet vad felet är eller att du tror att du kan fixa det själv.. men annars bör du vända dig till någon profesionell typ Spelia eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 det där med gta svae filen måste vara en bug. jag hade så förut också... bara för att jag parkerade ett dodoplane i mitt garage... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Cheatorx, man brukar ta sont då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 ska jag lämna in det till typ en spel-affär eller något och se det :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Det är mycker buggar i spelet då min polisbil försvann o sen kom den tillbaka. Dodoplanet i garaget :), den ska nog inte vara där, bättre på en flygplats.. Men jag saknade en flygplats i Vice City, där jag kunde ha alla plan, stora som små som jag kunde tjuva från någon.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Om din bror pajade Playstationet så är det ju Playstationet det är fel på... Lämna in det eller köp ett nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Oh om du lämnar in det var säker på att det e ett proffs du lämnar inte hos och ingen sån värsta Zigenare..För mitt Ps2 var oxå så innan,så vi lämna in det och det kosta runt 500 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg