tomte_nisse Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Jag har "boss key" men ja vet inte hur man kommer in till bossen! Hur görman?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 hej det finns tre blåa plattor på klossen du har tatt upp slå bort dom men du måste vara goron och sen kommer du in till en ny gång som har varit blockad gå in där och då kommer du till bossen. Bossen: på bossen ska du bara rulla mot han hela tiden men se upp han skickar bomber mmot dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Försök inte att flyga på honom genom att rulla på guppen då blir du lättare att träffa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 hej det finns tre blåa plattor på klossen du har tatt upp slå bort dom men du måste vara goron och sen kommer du in till en ny gång som har varit blockad gå in där och då kommer du till bossen. Bossen: på bossen ska du bara rulla mot han hela tiden men se upp han skickar bomber mmot dig. jag fattar inte ett skit! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_11 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 ja att du ska sjuta iväg några blåa block och då går du in där! sen så kommer du till bossen och då såska du smälta han och så börjar han springa å då så ska du åka efter han med goron...å sen så är den klar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 TJA deras svar stämer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 åka på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (tomte_nisse @ 11/09-2004 13:25:41) hej det finns tre blåa plattor på klossen du har tatt upp slå bort dom men du måste vara goron och sen kommer du in till en ny gång som har varit blockad gå in där och då kommer du till bossen. Bossen: på bossen ska du bara rulla mot han hela tiden men se upp han skickar bomber mmot dig. jag fattar inte ett skit! :P Alltså, du vet den där höga tjocka pelaren som du kan flytta upp och ner genom hela tornet? På mitten av den är den ju blå. Där kan du slå bort de blåa delarna med goron punch. Då kan du komma till en bro som det finns stora snöbollar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super vegetto Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 inte jag heller Fattar du inte min förklaring heller? Då kan du inte ha kommit särskilt långt i Snowhead Temple, för då skulle du veta vilken pelare jag talar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 18 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 (Rumiko @ 14/09-2004 09:50:04) (tomte_nisse @ 11/09-2004 13:25:41) hej det finns tre blåa plattor på klossen du har tatt upp slå bort dom men du måste vara goron och sen kommer du in till en ny gång som har varit blockad gå in där och då kommer du till bossen. Bossen: på bossen ska du bara rulla mot han hela tiden men se upp han skickar bomber mmot dig. jag fattar inte ett skit! :P Alltså, du vet den där höga tjocka pelaren som du kan flytta upp och ner genom hela tornet? På mitten av den är den ju blå. Där kan du slå bort de blåa delarna med goron punch. Då kan du komma till en bro som det finns stora snöbollar på. Nu fattar jag! (tror jag) HÄLSA HEM BOSSEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Hur tar man upp zora äggen i pirates fortress??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg