Gäst Tutankoopa Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 jag vet inte för jag vet inte vad det är för spel! Håll tyst då men hej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 hur får man det då (plasma beam)!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag har också plasma beam och X-ray visor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag har också plasma beam och X-ray visor vem bryr sej eller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urk på Burk Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag har varvat det men nu ska man klara det på en svårare nivå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 hur får man det då (plasma beam)!!!!!!! Rummet heter Geotermal core tror jag. Du har väl Grappling beam? Du kommer att märka hur du kommer uppåt själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Är den där Omega Pirate svår Eller Lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Är detta omega pirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 (redigerat) ja det är det!(tror jag)jag har fått wave beeme nu! jag vet inte varför jag skickade in hit men endån! föresten har du lila kläder en? eller kan man få det så svara men svara endån! Redigerat 12 September 2004 av Zvamp_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Man kan få den lila dräkten, mera känd som Gravity suit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Nu har jag kommit en bit in i Phazom maze jag har åkt ner i en hiss och kommit till ett rum som der står en plazma pirate och en vanlig tror jag och om man kollar ner i de rumet ser man nåt blått som ser ut som gräs som man tapppar liv om man går idet jag gick ner idet och öppna en röd dörr men när jag kom fram till frågetekens rutan så var det en vägg som täckte vägen och om man scanar den så står det att den är låst från andra sidan. Hur kommer jag förbi väggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Ajj ajjj ajj där har jag glömt bort!Ps:Det finns en artifakt i phazon mines som du kan ta dig till efter belöningen på omega! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg