Zimens Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Black Eyed Peas - My HUmps :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Ja,Linkin Park Tar Jag Nog Som Jag Tycker Är Den Bästa Låten Som Jag Tycker.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 change of seasons !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Daniel Powter - Bad day och nästan allt på radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 T.A.T.U - Its All About Us Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Foo Fighters - Best of You Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 (redigerat) den bästa låten jag vet är Hammerfalll och blood bound. Hammerfall rulez!!! there is no others. keep the flame burn hammerfall och tack för den bästa konserten imitt liv 30/4 scandinavium. ni görmin metal complet. Redigerat 21 December 2005 av mikaelrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sic Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 För tillfället är In Flames nya låt Crawl Through Knives den mest spelade på min mp3. Faktiskt hela albumet med In Flames, "Come Clarity". Så grymt jeffla bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Rammstein - Sonne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Ray Charles - Georgia On My Mind Tidernas bästa sång någonsin. Tillägnad till staten Georgia men även att man få veta om Ray Charles yngre bror som dog då han själv var 7 år. Sången handlar, känner jag, inte bara om staten. Annars är sången riktig mysig och ja... Förvandlar omgivningen totalt. ^^ Redigerat 6 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 in flames alla låtar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Väldigt svårt men nu är det nog one way ticket med the darknes bara för att jag har blivit hjärntvättad av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.