Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Six Feet Under med låten Victim Of The Paranoid är en bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Nu tror jag att jag vet vilka mina favvo-låtar e :P AC/DC - Thunderstruck, Metallica - Wherever I May Roam och Bloodhound Gang - I Hope You Die Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Emperor har gjort många bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 :bah: Alla Linkin Parks låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 alla rammsmtein låtar håller totalt med ^^ rammstein äger!!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 The von Bondies - C'mon C'mon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 1."My world"-Metallica. 2."Jag är en tönt som spelar CS"-Fronda. 3.Numb/Encore-Linkin Park feat. Jay-Z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Obituary's låt Infected är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 DJ Tricky-The Riddle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jag tycker att den bästa låten som gjorts är typ phantom planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 bleak, beneath the mire, ghost of perdition, the drapery falls och to rid the disease är bara några av opeths mästerverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Dark Funeral har gjort många bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.