Gäst toxic avenger Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Toxic avenger: håll mun om vad tycker om vad andra gillar, det här var ett forum för bästa låten, och föresten du kan inte ha hört alla de andra låtarna!!!! <_< japp det har jag och man säger håll käften inte håll mun ;) hård rock är den enda bra musik stilen bara så ni vet ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (toxic avenger @ 22/09-2004 15:40:38) Toxic avenger: håll mun om vad tycker om vad andra gillar, det här var ett forum för bästa låten, och föresten du kan inte ha hört alla de andra låtarna!!!! <_< japp det har jag och man säger håll käften inte håll mun ;) hård rock är den enda bra musik stilen bara så ni vet ;) :P Ni är fjantiga allihopa.Bråka om music <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 ääh Jimpa_93 bara för du har dålig musik smak ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 markoolio- vilse i skogen markoolio- alla borde va som mej LoL markolioo är ju för små barn... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Hade varit kul om ni skrev varför ni gillar den musik ni gillar.... Mina favvolåtar är: Allt som Magnus Uggla nånsin har skrivit själv! Otroligt smarta texter me smarta rim (för den som orkar lyssna) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Jag tycker darkchest of wounders med Nightwish e bra! :lol: Nightwish låtar äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (SEXY_GIRL @ 23/09-2004 15:43:04) Jag tycker darkchest of wounders med Nightwish e bra! :lol: Nightwish låtar äger! Men de Nightwish låtar som jag har hört är ju bara covers på andra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Nästan alla Rammstein låtar gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 teddybears stockolm ir va d heter typ alla deras låtar oxå förstås en massa rock låtar orkar inte skriva alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (toxic avenger @ 22/09-2004 21:39:40) markoolio- vilse i skogen markoolio- alla borde va som mej LoL markolioo är ju för små barn... :P han får väll jilla vad han vill. och jag har inte dålig musicsmak :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 just det jag gillar Rammstein också :) Nu måste väll jag förklara varför jag gillar Backyard Babies och Rammstein <_< det är väll för att jag gillar sånn typ av musik typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 jag gilalr itne rammenstein för dom han som sjunger låter hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.