Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Herr.Kaio: f*n vad man ska vara petnoga då! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (redigerat) det ska man! :lol: The Misfits-Die, die my darling The Misfits-Dig up her bones The Misfits-Last careless The Misfits-We are 138 The Misfits-The Shining askäna låtar :lol: Redigerat 16 Oktober 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Inte alltid det kan bli jobbigt för andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 okej... man ska vara snäll till tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jag tycker att låten Just Lose It från Eminem e så grym!!! :P :rolleyes: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 eminem e verkligen lika dålig som per gessle!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Herr.Kaio: vad menar du med det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 att eminem är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Herr.Kaio: Det fattade men jag menade den delen där du skrev att man skulle vara snäll till tjejer :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det att man ska vara petnoga. Och du klagade. Så jag la av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 dt ända per gessle kan e att sjunga snusk låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Herr. Kaio: och det bara för att jag är tjej!? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.