Alex___ Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Jag tycker att skolan skulle va ok om man inte hade alla j*vla läxor :angry: vad tycker ni? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 samma här jag tycker att det är SKIT med läxor för att vi har ingen frihet alls vi barn som går i skolan..... men det är endån bra att vi har läxor för annars så skulle man inte kunna stava till forum.fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 hmm, det ksnake är bra med läxor men inte sånna man behöver göra hemma utan att man har en lektion där man ska göra sina läxor!!! eller så kan man bara skita i skolan helt å hållet... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 faktis så är skolan skolan hemmet är inte skolan så varför ska man ta med läxor det finns ju där en skola man ska plugga inte hemma man får ju knappast nån frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Läxor är botten. På onsdagar har vi en lektion där man kan göra alla sina läxor. ( men man måste ju gå i skolan så man slipper att rota i papperskorgar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 I vår skola så får vi alltid en massa läxor, sen då man gjort dom så får man nya och nya. och om man glömmer bort att göra läxerna så säger vår fröken:"det man lägger bakom sej, det har man framför sej!". vilket som jag tycker är irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Läxor... Tja, man måste ju lära sig saker, eller hur? Själv tycker jag det är ganska okej. Går en av "plugglinjerna" på gymnasiet men tycker ändå att det är ganska lugnt. Inte många läxor i veckan, men däremot är proven lite större. Har typ 20 sidor i Historia i prov på fredag, och nästa vecka har man matteprov. Men jag klagar inte, det kunde ju ha varit värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 VI FÅR 1 LÄXA i dagen men det är jobbigt man vill ju uttnyttja sin frihet efter man har stuckit från skolan.men om vi inte gör läxor gör vi det nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Nja alltså, läxor liksom. Nu i 6:an har vi otroligt mycket läxor!!!Det är bra men jag tycker att man inte ska ha mycket läxor alls! Okej, inför ett prov måste man såklart plugga, men inte så mycket liksom... Ett tips, gör läxan så fort ni kommer hem, gör det snabbt!!! Efter kan du känna dig stolt för att du har hela dagen på dig... Fa& jag måste göra läxan!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Asså Läxor är Det Bästa man kan få gjöra varför är det bara negativa svar i det ämnet i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 i vår skol får vi 10 läxor per dag ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.