Tikal Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 lite väll överdrivet de där med 10 läxor per dag..... :rolleyes: jag klagar inte.... :D men de är lite surt att man måste göra läxor på sin "fritid" oj! :blink: glömde matte läxan! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Läxor är bra att kunna plugga in saker. Visst ni kanske vill att man ska göra dom i skolan men man har inte hur mycket tid som helst att lägga ner på en enda sak. Själv planerar jag i förväg så att jag gör t.ex. matteläxan på måndagen så slipper jag känna mig stressad på onsdagseftermiddagen och får totalt hjärnsläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Vi har inte så överdrivet många läxor. Men när jag känner att det är för många så hoppar jag över nån oviktig ( dvs tyskaläxan...har inte gjort en ända läxa i det och jag har haft de i snart två år. Men jag ska byta till svensk-engelska istället snart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 lexorna är inga prob men proven som man får är mycket värre (Ialla fall i gymnasiet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 läxor suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag fattar inte hur ni bara kan stå och säga det rakt ut!Tror ni att eran fröken skulle gilla om hon fick se vad dkrev va det som om era föreldrar skulle skriva mitt barn har damp eller nåt.Eran lerare tycker om er ni är en del av henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Fuck! Ett stort SO-arbete skall vara klart i övermorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) vi får typ 10 läxor på 5 dagar.... Inga problem för ett MVG-barn som mig Redigerat 29 September 2004 av Pippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hicka Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 vänta tills ni har prov och läxor. Jag hadde 2 prov och 3 läxor tills idag. Proven är viktiga och läxan. Har 3 läxor tills imon och 3 prov det kan man gnälla över men orka gnälla över enkel simpel läxa som man gör snabbt. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 jag tycker att läxor e ok, men jag tycker att man borde ha mindre läxor när man har ett stort arbete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (redigerat) Jag får många läxor Tex. 98 .3 -- ElLleR jAg FåR lYcKsIgT Redigerat 30 September 2004 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jag gåt på firtids ibland och då gör jag mina läxor där så jag kan slappa hemma men jag går oftast hem efter skolan men jag går på fritids ibland men det är inget fel med läxor men när jag får börja i mellanstadiet bli det svårare förlåt iaf det blev några stavfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.