Gäst Spirtual Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Vi har inte så överdrivet många läxor. Men när jag känner att det är för många så hoppar jag över nån oviktig ( dvs tyskaläxan...har inte gjort en ända läxa i det och jag har haft de i snart två år. Men jag ska byta till svensk-engelska istället snart) Hehe, jag brukar också strunta i tyskaläxan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Asså läxor ä ju bra annars så skulle man få stanna i skolan :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 läxor e bara irriterande tycker hellre att man ska ha längre skoldagar.typ efter den sista lektionen så har man sin klassföreståndare i typ 1-2timmar läxläsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag håller med sboy2 skippa läxor och ha nån timmes längre dag då man kan göra det man skulle gjort hemma förresten fanns det inte nån skola i sverige där de inte hade läxor har för mig kjag såg det i tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 vi får lexor varrannan väcka typ matte no so om v har prov skippar vi allt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 hur kan ni få det? måste ha jäkligt juste lärare då :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 om du menar snälla ja typ men jag vet inte va juste är :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) juste=sjysst=snäll juste är den engelska stavningen av sjysst Redigerat 17 Oktober 2004 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.