Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Hur vet man om man är känd? :huh: De som brukar skriva i N64-forumet känner väl igen mig, antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 känner inte till dig..sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 haha, 4 stycken tycker jag är känd för mina namn :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Hur vet man om man är känd? :huh: De som brukar skriva i N64-forumet känner väl igen mig, antar jag. Alla frågar ju om dom är kända så... man vet nog inte de helt enkelt :P Som jag tycker e kända 1. Manga Master (nog bästa kompisen här och har ju de bästa GF:et) 2. Silver (också schysst) 3. Ytterman (Var egentligen mer känd på Fuskarna, men ändå) 4. 0013 (Eehhmm.... Inga kommentarer) 5. Admin (Admin) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (Karata @ 15/09-2004 20:48:11) Hur vet man om man är känd? :huh: De som brukar skriva i N64-forumet känner väl igen mig, antar jag. Alla frågar ju om dom är kända så... man vet nog inte de helt enkelt :P Som jag tycker e kända 1. Manga Master (nog bästa kompisen här och har ju de bästa GF:et) 2. Silver (också schysst) 3. Ytterman (Var egentligen mer känd på Fuskarna, men ändå) 4. 0013 (Eehhmm.... Inga kommentarer) 5. Admin (Admin) karata du kommer väl ihåg mig jag var Goldenmew :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 haha, 4 stycken tycker jag är känd för mina namn :P. Du och Eliwood är ju nästan kända bara för att ni har bytt namn så otroligt många gånger... Ta det som en komplimang... ( Make Sexy(WTF!!) Make Sence )min personliga favoritmjölk är ju Lättmjölk, faktiskt... Och Standardmjölk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (Kanji @ 15/09-2004 19:46:32) haha, 4 stycken tycker jag är känd för mina namn :P. Du och Eliwood är ju nästan kända bara för att ni har bytt namn så otroligt många gånger... Ta det som en komplimang... ( Make Sexy(WTF!!) Make Sence ) min personliga favoritmjölk är ju Lättmjölk, faktiskt... Och Standardmjölk. Lättmjölk? Vill du ha spö eller? :P, njanja. Många gånger vet jag inte, NiceSmiley är väl upp i 10talet namn nu för tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 men jag är kung på ps2 forumet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (Mellanmjölk @ 15/09-2004 20:54:21) (Kanji @ 15/09-2004 19:46:32) haha, 4 stycken tycker jag är känd för mina namn :P. Du och Eliwood är ju nästan kända bara för att ni har bytt namn så otroligt många gånger... Ta det som en komplimang... ( Make Sexy(WTF!!) Make Sence ) min personliga favoritmjölk är ju Lättmjölk, faktiskt... Och Standardmjölk. Lättmjölk? Vill du ha spö eller? :P, njanja. Många gånger vet jag inte, NiceSmiley är väl upp i 10talet namn nu för tiden. Vem var Nicesmiley? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 jag är kung i xbox forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nermin_H Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag är inte känd här på Fuska :( däremot i tyskland berlin bland yu-gi-oh spelarna :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag har funnits på forumet rätt länge, men om jag är känd vettefan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg