shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) jag är nog inte känd fast alla som är inne mycket på gc forumet borde känna till mig var orca förut och innan dess sc0rpi0n Redigerat 29 September 2004 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 mig också för jag har gjort mest inlägg där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag är kändast i xbox forumet, lätt...... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Nä, det är Kassler, men han drog innan du kom.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Kommer ihåg innan jag var bannad ägde forumet, jag och Kassler iaf !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Men jag äger iaf GC forumet :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 tänker inte bråka men det gör du inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 sant, så sant :P Jag är nog mest känd för mitt forum och för att jag varit här så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Nä, det är Kassler, men han drog innan du kom.. :P om jag hart vart medlem längre än kassler, hur kan han då funnits här före jag kom?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 det är en bra fråga...hur kan det vara så NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Alltså, han har kommit tillbaka nu. Men innan så var han aktiv ett långt tag, sen gjorde han en ganska lång paus. Då blev Pippo medlem. Och Kassler har ju som sagt kommit tillbaka nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) Alltså, han har kommit tillbaka nu. Men innan så var han aktiv ett långt tag, sen gjorde han en ganska lång paus. Då blev Pippo medlem. Och Kassler har ju som sagt kommit tillbaka nu.ja, men nu är jag kungen/bossen i xbox forumet.. :D Redigerat 29 September 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg