Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ok sorry orson men jag tycker att <_< ser arg ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 På fuskarna.nu hade jag en känd frågesport i Gamecubeforumet. Dom som gissade i den fick Admin att klistra den. :D Så jag var känd i Gamecubeforumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (Mellanmjölk @ 29/09-2004 18:49:09) Jag är väl känd jag var densom gick över så har nån sagt iallafall,men det är ni som avgör är jag känd vad tycker ni?? Nej. Jag tycker jag är känd dom flästa känner till mig ialla fall :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 men va f*n.. det e ju klart att dom hatar dig när du snackar skit om dom...! trodde du att dom skulle bli glada eller? Jag snackar itne skit om dom... bara om deras j*vla KexBox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 det e ju samma sak...det e samma sak som om du simmade skulle jag ha sagt: f*n vad töntig du e som går på simmnig kan du inte simma ordentligt eller? samma sak ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag är hörnat som är längstbort i ditt sovrum. Jag är sprickan i trottoaren som alla går på... jag är totalt okänd, såvitt jag vet... Red... känner igen namnet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 # 21 är ju 26 år så.... Föresten så är jag hatad :ph34r: den andra komentaren kan jag tyvär inte säga emot ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Jag är hörnat som är längstbort i ditt sovrum. Jag är sprickan i trottoaren som alla går på... jag är totalt okänd, såvitt jag vet... Red... känner igen namnet.... Claudia ta inte illa upp jag känner dig och du är känd för mig. Redigerat 6 Oktober 2004 av red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Är inte jag känd? Som ava görare är jag väll lite känd iaf?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 det e ju samma sak...det e samma sak som om du simmade skulle jag ha sagt: f*n vad töntig du e som går på simmnig kan du inte simma ordentligt eller? samma sak ;) FFS!! Jag hatar vatten!! Eller.... Jag gillar att drocka vatten och regn.. men inte att bada eller simma!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 tror jag är rätt känd har varit på fuska från starten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Är inte jag känd? Som ava görare är jag väll lite känd iaf?! inte känd, om du skulle göra egna bakgrunder kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg