nebbig Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Man ser också att den första har en typisk "hemmagjord" vit kant runt sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Här är något som jag svängde ihop...den är inte så värst rolig men söööööööt! Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 (redigerat) Den första jag gjorde till det här inlägget var en snubbe som sköt en annan och sen laddade och sköt han igen osv Här är något som jag svängde ihop...den är inte så värst rolig men söööööööt! Här Den var söt ^_^ PS:Den där citatet i mitten av mitt(den här allså) inlägg är hemmagjort :P så den kanske inte ser korrekt ut Redigerat 22 December 2004 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Den första jag gjorde till det här inlägget var en snubbe som sköt en annan och sen laddade och sköt han igen osv Den var söt ^_^ jag tror dig.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.