Gäst Golden Star Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 ja, då e dt väldigt dyrt där du kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 har kört det en gång och det var as kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 där var jag kör kan bilarna gå upp till 70 km/h! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 cross är muket roligare man kör i 80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 där känner ju man inte fart känslan... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jo det gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Go-Cart ?! Räknar ni det som sport ? I sport ska man utöva fysiska saker, och svettas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Något roligt jag har gjort...körde på en sköldpadda (grekland) och gjorde en vålt men landade på hjulen som tur, inte så roligt för mig men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Go-Cart ?! Räknar ni det som sport ? I sport ska man utöva fysiska saker, och svettas. bara för du inte gillar dt... <_< dt tränar man physiken man får bra reflexer :D jag fick dt ;) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Go-Kart är jätte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 hårt men roligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.