Gäst golden mewtwo Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 hur klarar man ganon??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 slå på hans svans med hammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 man slår på svansen tills man kan springa ut och ta svärdet sedan upprepar man det tills det kommer en reklam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 asså på det första ZELDA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Om det är det första någonsin så ska det vara i 8-bit forumet, men du menar väl OoT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 man slår på svansen tills man kan springa ut och ta svärdet sedan upprepar man det tills det kommer en reklam! Det kommer väl ingen reklam??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Han försökte skriva något som admin absolut inte vill att vi ska se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Han försökte skriva något som admin absolut inte vill att vi ska se. Va??? Nu fattar jag ingenting. Jag trodde han pratade om slutet på OoT. Det finns väl inget där som admin inte vill att vi ska se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 asså att det är i fel forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Nä exakt, bara lite annorlunda ordval som min kusin också brukar använda. Med reklam menar han en liten scen när något händer. (Kommer inte heller på vad det heter nu för det :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 asså att det är i fel forum... Nej, jag pratar om Zwamp_masters inlägg!!! Han skrev ju att det kommer en reklam efter att man dödat Ganon i OoT, men det gör det ju inte. Sen skrev henke37 att han försökte skriva nåt som admin inte vill att vi ska se och då undrade jag vad han menade med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 (redigerat) ah ? :meddum: Redigerat 17 September 2004 av player__nr1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg