Veilor Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Jag måste skaffa MK:D, när det kommer alltså på det kan man köra som säkert alla vet vanlig fight,fast sen kan man köra schack och när man ska ta över en ruta så ska man slåss om den..sen kan man köra pussel,då längst ner på bilden få man se mini Mk gubbar slåss(Häftigt)...Sen kan man köra adventure,då är man en gubbe som man köra med och så ska man lära honom att slåss!!!Jag bara måste skaffa det! Schack spelet Pussel spelet Fighten!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Ser rätt häftigt ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 20 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 jag vet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Chack behövs mer i fightingspel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Fighting spel suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Jaja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Glöm inte att Soul Calibur och SSBM, båda är fightingspel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Chack behövs mer i fightingspel!! du menar att det behövs mer fighting i schack spel??:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Jo, ja. SSBM är väl ett fighting spel..men, ja. Spul Calibur är ett fighting spel, och det tycker jag faktiskt inte är kul. Trots det har jag det till Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (ZteelMan @ 22/09-2004 19:48:03) Chack behövs mer i fightingspel!! du menar att det behövs mer fighting i schack spel??:P Ja vad annars.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 ja det behövs facktist! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 alla fighting spel suger förutom ssbm adventure och rpg är bäst varför jo därför att i rpg finns dt en handling finns inte i fighting spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg