Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 hej! nu undrar jag hur man kan fajtas mot black wargreymon. på en fusk sida stod det att man skulle låta en giromon skita ihjäl sej så att den blir en sukamon och sedan går till sukamon kungen för att bli tillbax ti giromon så skulle blackwargreymon dyka upp eller nått liknande. Men det händer inget då jag gjorde fusket. Är det någon som kan hjälpa mej eller är det bara fusket som är falskt? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 det kan vara att fusket är falskt det tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (redigerat) Om den är så falskt... VARFÖR LÄGGER MAN UT DEN DÅ? Redigerat 23 September 2004 av goku_ssj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Gissa, för att de ska totalt grundlura dig! Wargreymon fanns inte när Digimon World släpptes... detsutom!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon delux Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 :bah: Det är nog falskt!!! Men du kan ju också ha gjort fel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Gissa, för att de ska totalt grundlura dig! Wargreymon fanns inte när Digimon World släpptes... detsutom!!! okej.....så jag har grubblat på wargreymon hela sommarn i onödan <_< :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (The_Mighty_Goku @ 24/09-2004 13:44:07) Gissa, för att de ska totalt grundlura dig! Wargreymon fanns inte när Digimon World släpptes... detsutom!!! okej..... så jag har grubblat på wargreymon hela sommarn i onödan <_< :( :angry: slöseri med tid :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (vincent_spider @ 08/10-2004 12:38:52) (The_Mighty_Goku @ 24/09-2004 13:44:07) Gissa, för att de ska totalt grundlura dig! Wargreymon fanns inte när Digimon World släpptes... detsutom!!! okej..... så jag har grubblat på wargreymon hela sommarn i onödan <_< :( :angry: slöseri med tid :lol: Yepp.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg